Communicatie over uw order
Wijze van verpakken
Eerste indruk van de webshop
Was alle informatie vindbaar
8.2/10
Kwaliteit van de producten
Snelheid van levering
Waren producten goed vindbaar

Valkenier

Vlotte afwikkeling prima levering
Webshop : bestellen, mn wb aantal stuks, gaf wat problemen

Uitstekend

Zo doorgaan

Euka

Snelle levering, goede kwaliteit.

De Chiazaden zijn relatief duur en de Gojibessen goedkoop

Scherpe prijzen neerzetten ahv vergelijking met andere leveranciers als Body & Fit

Prima snelle levering

Nee

Prima product, snelle levering. Waar voor je geld.

Producten

Prima, netjes verpakt, product is top.

Misschien de webshop nog meer inzichtelijk maken, ik heb moeite om te vinden wat ik wil.

Niet duur, snel geleverd. goed verpakt

Producten

veel uitverkocht of niet leverbaar. kwaliteit is prima

zorg dat er niet veel uitverkocht is

Reactie De Olienoot:

De meeste producten waar "niet op voorraad" bij staat, zijn wel verkrijgbaar aan de kraam. Deze producten verkopen we, om diverse redenen, niet meer via de webshop.

Snel, makkelijk, goed

Veel plastic verpakking.

Ik kan eerst de pompoenpitten niet vinden, maar kwam er na enig zoeken pas achter dat die 'pepinas' heetten.

Goede producten levering duurt echter langer als bij andere noten winkels

goed

snellere levering. Vandaag bestellen en de volgende dag leveren. Dat is voor mij erg belangrijk. Het duurde nu te lang. Langer als de website aangaf.

Reactie De Olienoot:

Het is voor ons momenteel helaas niet mogelijk om dagelijks te verzenden. Zoals op de website is aangegeven, verzenden wij op maandag, woensdag en vrijdag. De bestellingen dienen dan de voorgaande... Het is voor ons momenteel helaas niet mogelijk om dagelijks te verzenden. Zoals op de website is aangegeven, verzenden wij op maandag, woensdag en vrijdag. De bestellingen dienen dan de voorgaande dag voor 15:00 besteld en betaald te zijn. U hebt op dinsdagavond de bestelling geplaatst en voldaan, waardoor deze dus op vrijdag verzonden is. In uw geval duurt de levering dus inderdaad wat langer.

Snelle levering, niet tevreden over de producten. Noten zijn slof.

Slecht.

Reactie De Olienoot:

Na aanleiding van uw reactie hebben wij reeds contact met u gehad. U geeft hierbij ook aan dat u gebrande noten had willen bestellen. U had nu ongebrande noten besteld en geleverd gekregen, waardoor... Na aanleiding van uw reactie hebben wij reeds contact met u gehad. U geeft hierbij ook aan dat u gebrande noten had willen bestellen. U had nu ongebrande noten besteld en geleverd gekregen, waardoor de noten nu niet de smaak en knapperigheid hadden die u verwacht had.

Perfect

Ik kon niet vinden waar ik me kon aanmelden voor de nieuwsbrief.

Prima, snel

Volgende dag al leveren?