Communicatie over uw order
Wijze van verpakken
Eerste indruk van de webshop
Was alle informatie vindbaar
8.2/10
Kwaliteit van de producten
Snelheid van levering
Waren producten goed vindbaar

Leuk assortiment

Producten

Kwaliteit is over het algemeen goed. Vorige bestelling waren de cashewnoten veel te zacht. Heb ik gemeld, maar is afgedaan met "daar kunnen we niet veel aan doen, soms zijn de noten wat zachter" Was... Kwaliteit is over het algemeen goed. Vorige bestelling waren de cashewnoten veel te zacht. Heb ik gemeld, maar is afgedaan met "daar kunnen we niet veel aan doen, soms zijn de noten wat zachter" Was wel enige keer, anders zijn ze echt wel harder.

Leveringstijd is ca. 5 werkdagen, is op zich niet veel, maar meeste webshops leveren binnen 1 a 2 dagen

Reactie De Olienoot:

Wij hebben uw bestelling nagekeken. U hebt op maandag 18 januari om 8:00 de bestelling geplaatst, deze is op woensdag 20 januari verzonden en op donderdag 21 januari geleverd. Onze standaard... Wij hebben uw bestelling nagekeken. U hebt op maandag 18 januari om 8:00 de bestelling geplaatst, deze is op woensdag 20 januari verzonden en op donderdag 21 januari geleverd. Onze standaard verzenddagen zijn maandag, woensdag en vrijdag, de bestelling moet dan de dag ervoor voor 15:00 besteld en betaald zijn. Dit staat ook op de site vermeld.
Mbt de noten. U hebt ongebrande noten besteld, deze zijn altijd wat zachter dan de gebrande noten en kunnen ook de ene keer wat harder/zachter zijn dan de andere keer.

H van den hurk

Pecannoten helaas taai en niet vers. Omruilen op de markt is de toezegging maar als we daar de tijd voor hadden dan hadden we daar sowieso wel gekocht. Jammer, cashews zijn heerlijk. Inmiddels... Pecannoten helaas taai en niet vers. Omruilen op de markt is de toezegging maar als we daar de tijd voor hadden dan hadden we daar sowieso wel gekocht. Jammer, cashews zijn heerlijk. Inmiddels ontvingen we na telefonisch contact nieuwe pecannoten en zijn we weer tevreden!!

Ok

Reactie De Olienoot:

Helaas hebben wij per abuis ongebrande pecannoten verzonden, in plaats van in de olie gebrande. De ongebrande pecanoten zijn zachter dan de in de olie gebrande pecannoten, daardoor leken de... Helaas hebben wij per abuis ongebrande pecannoten verzonden, in plaats van in de olie gebrande. De ongebrande pecanoten zijn zachter dan de in de olie gebrande pecannoten, daardoor leken de pecannoten taai en niet vers. Inmiddels hebben deze mensen de juiste pecannoten ontvangen van ons.

Snelle levering, prima kwaliteit

beter kan niet!

Yasmijn Tjong Akiet

Snelle levering. Goede kwaliteit producten. Scherpe prijzen! Overzichtelijke webshop. Kortom uiterst tevreden!!!

Producten

Erg goede kwaliteit!! Erg veel producten voor een zachte prijs!

Gabi

Perfect

Producten

Ik ben erg tevreden alleen jammer dat de verzendkosten zo hoog moeten zijn.

Fenny

Service en klantgericht

Alles goed!

De dienstverlening is uitstekend!

Producten

Wij beginnen net met de noten en zaden, dus een oordeel heb ik nog niet.
De verpakking was goed in orde. De levering was zoals werd aangegeven op de website.

Website kan beter, afhandeling bestelling en communicatie prima

prima

website kan beter en maak geen taalfouten!

Leuk dat het online kan.

Kwaliteit is super.

Jammer dat de verzendkosten zo hoog moeten zijn.

M. Verhoeven

Lekkere producten, mooi verpakt, snelle levering

Producten

Ruim assortiment, alles heel netjes en mooi verpakt. Prima zoals er geleverd wordt. Fijn dat er per internet besteld kan worden.

Geen verbeterpunten