Communicatie over uw order
Wijze van verpakken
Eerste indruk van de webshop
Was alle informatie vindbaar
8.2/10
Kwaliteit van de producten
Snelheid van levering
Waren producten goed vindbaar

Carla

Producten

Niten van zeer goede kwaliteit, voor een goede prijs!

S.v.p. voor de paranoten de optie drooggeroosterd ook mogelijk maken voor te bestellen.

Al jaren klant op de markt.

Vlottere levering .
Duidelijker communiceren over de verwachte afleverdatum.

Reactie De Olienoot:

Volgens onze informatie hebt u op vrijdag uw bestelling geplaatst en deze is op maandag verzonden. Onze verzenddagen zijn maandag, woensdag en vrijdag, zoals op onze website is aangegeven. De... Volgens onze informatie hebt u op vrijdag uw bestelling geplaatst en deze is op maandag verzonden. Onze verzenddagen zijn maandag, woensdag en vrijdag, zoals op onze website is aangegeven. De bestellingen dienen dan de dag ervoor binnengekomen te zijn.

Cees

Zeer lange levertijd, had de nootjes 1 dag na bestellen verwacht. Een van de mix noten lijkt wel een zak met walnoten, teveel walnoten in de mix. Denk dat deze noten goedkoop zijn.

Producten

Duurde zeer lang voordat ik de nootjes in huis had. De nootjes gekocht op de markt in de kraam smaken beter.
Lang niet alle producten zijn via de webshop verkrijgbaar.

Reactie De Olienoot:

Volgens onze informatie hebt u op woensdag uw bestelling geplaatst, deze is op vrijdag verzonden. Op onze website staat aangegeven dat maandag, woensdag en vrijdag onze verzenddagen zijn.
Mocht...
Mocht u niet tevreden zijn over de wijze waarop de noten gemengd zijn, verzoeken wij u vriendelijk contact met ons op te nemen.
Het is helaas niet mogelijk om alle producten van uit de kraam ook te verkopen via de website. Dit heeft ook met de kwetsbaarheid van enkele verpakkingen te maken.

Snel, goedkoop, makkelijk

Producten

Veel verpakking wat dus extra afval oplevert.

Meer informatie op de website over de voedingswaarde van producten en de verschillen tussen de producten, bijvoorbeeld gebranden of rauw.

Blijer

Goed assortiment, goede prijs kwaliteit verhouding.

Producten

Goede kwaliteit en goede service.

Diana

Hoera! Nu ook mogelijk om on-line te bestellen. Handig als je een keer niet in de gelegenheid bent om De Olienoot fysiek te bezoeken op de weekmarkten.

Ik had hele gedroogde aardbeien verwacht. In plaats daarvan waren het stukjes en die vind ik een stuk minder lekker dan hele aardbeien.

Snel, goed, lekker

Producten

Kwaliteit van de producten was super. De verpakking was prima.

Ook in andere hoeveelheden kunnen bestellen en niet standaard 500 g

Goede produkten. jammer dat er niet iedere dag verzonden wordt zodat je rekening moet houden met bestellen

Producten

kwaliteit en verpakking goed. assortiment te weinig. produkten niet op voorraad.

het hele assortiment wat wel op de kraam aangeboden wordt staat niet allemaal op de site.
op de site is wel een onderverdeling gemaakt maar daar staat niet alles onder vermeld.
dan...
dan blijkt dat je een andere verwijzing hebt naar het hele assortiment, is verwarrend.

Reactie De Olienoot:

Het is voor ons momenteel helaas niet mogelijk om vaker te verzenden. Mocht dit weer mogelijk zijn, dan zullen wij dit ook weer invoeren.
Wat betreft de site, wij zullen kijken wat wij met uw...
Wat betreft de site, wij zullen kijken wat wij met uw adviezen kunnen doen. Sommige producten staan inderdaad "niet op voorraad". De meeste zijn wel op voorraad in de kraam, maar die producten zijn vrij kwetsbaar om te versturen waardoor wij deze niet meer via de webshop verkopen.

Goede aflevering, ruime keus

Producten

Kwaliteit is prima, goed assortiment en de verpakking is ook prima

Geen verbeterpunten

Wies

Overzichterlijk.. snel goede kwaliteit

Producten

kwaliteit is prima .verpakking keurig... niks mis mee....

gewoon zo doorgaan.