Deskundigheid

Beverdijk

Eindhoven

Nvt

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer Beverdijk, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste meneer Beverdijk, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

S A Bokhary

Heel goed

Amsterdam

Niks

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer Bokhary, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste meneer Bokhary, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

Sieverding G

Nijmegen

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer Sieverding, wat fijn dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft voor uw review. Wij helpen graag verder bij uw volgende bezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De... Beste meneer Sieverding, wat fijn dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft voor uw review. Wij helpen graag verder bij uw volgende bezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

K

We zijn gisteren op onze eerste afspraak geweest. Hadden eigenlijk in februari een afspraak, maar ik ben gebeld door Carien (hele vriendelijke en gastvrije mevrouw)
We hebben te horen gekregen...
We hebben te horen gekregen dat de actie eind januari verloopt en dat ik zo snel mogelijk een afspraak moet maken. Meteen de volgende dag gekomen dus. İk ben heel goed te woord gestaan en goed geadviseerd. Ben blij dat ik De Nederlandse kluis heb gekozen. İk ben zeer gerust en mijn spullen zijn veilig.

Breda

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw K, wat fijn dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft voor uw review. Wij helpen graag verder bij uw volgende bezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De... Beste mevrouw K, wat fijn dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft voor uw review. Wij helpen graag verder bij uw volgende bezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

Noah

Top service!

Purmerend

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste heer Noah, wat fijn dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft voor uw review. Wij helpen graag verder bij uw volgende bezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De... Beste heer Noah, wat fijn dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft voor uw review. Wij helpen graag verder bij uw volgende bezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

R-Janssen

Positief

Maastricht

Geen goedkoper kluisje vrij dat was jammer

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer Janssen, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw waardering achter te laten in de review. In de vestiging verhuren wij... Beste meneer Janssen, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw waardering achter te laten in de review. In de vestiging verhuren wij verschillende formaten aan kluizen. Aan de hand van beschikbaarheid wordt met u bekeken welk formaat het beste bij uw wensen aansluit. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

Dejong D.

Vriendelijk en perfect geholpen

Maastricht

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer de Jong, wat fijn dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft voor uw review. Wij helpen graag verder bij uw volgende bezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De... Beste meneer de Jong, wat fijn dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft voor uw review. Wij helpen graag verder bij uw volgende bezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

Erdem

Vriendelijk, flexibel en servicegericht.

Wassenaar

Geen.

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer Erdem, Wat fijn dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft voor uw review. Wij helpen graag verder bij uw volgende bezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De... Beste meneer Erdem, Wat fijn dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft voor uw review. Wij helpen graag verder bij uw volgende bezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

Irfaniye Bas

Warme ontvangst en klantvriendelijkheid!

Denbosch

Ik heb geen tops of tips, alles liep nauwkeurig

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Bas, wat fijn dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft voor uw review. Wij helpen graag verder bij uw volgende bezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De... Beste mevrouw Bas, wat fijn dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft voor uw review. Wij helpen graag verder bij uw volgende bezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

Bussum

Bussum

Vernoem aub geen kluisnummer erbij, zeer onhandig, mocht je telefoon gestolen worden.

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte mevrouw (anoniem), hartelijk dank voor uw waardering in de review. In antwoord op uw verbeterpunt. Het is op verzoek mogelijk om uw e-mail melding van een kluisbezoek uit te laten zetten.... Geachte mevrouw (anoniem), hartelijk dank voor uw waardering in de review. In antwoord op uw verbeterpunt. Het is op verzoek mogelijk om uw e-mail melding van een kluisbezoek uit te laten zetten. Indien u wenst kunt u dit aan de balie laten aanpassen. Voor uw informatie: aan een e-mail waarin een kluisnummer vermeld staat worden geen rechten ontleend. Toegang tot de kluis wordt uitsluitend gegeven aan personen die op een huur contract vermeld zijn op vertoon van een geldige legitimatie en de kluissleutel. Wij zijn u graag verder van dienst op de vestiging. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis