Deskundigheid
Veiligheid
Medewerkers

Farid Mbarki

Uitmuntend. Perfecte service door de dame achter de balie. Zeer professioneel en zeer prettig om mee te werken.

Wassenaar

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer Mbarki, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste meneer Mbarki, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

Butink

Zeer positief

Maastricht

W. Jansen

Goed geholpen prima uitleg door Carien

Breda

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer Jansen, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste meneer Jansen, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

K A

Vandaag geholpen door Carien, ontzettend fijne en veilige ervaring gehad. Veiligheid en privacy staat echt op nummer 1 hier. Bedankt voor het vertrouwen

Breda

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer (anoniem), Hartelijk dank voor het achter laten van een review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De... Beste meneer (anoniem), Hartelijk dank voor het achter laten van een review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

Esen

Ik werd zeer welkom ontvangen door de medewerkster, alles is goed uitgelegd. 10 punten voor de service.

Tilburg

Geen verbeterpunten

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Esen, Hartelijk dank voor het achter laten van een review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De... Beste mevrouw Esen, Hartelijk dank voor het achter laten van een review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

Pascal Bom

Bijzonder vriendelijke en professionele mensen. Goede uitleg over de procedures. Ik ben vetrokken met een zeer gerust gevoel.

Zaandam

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste heer Bom, hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft voor een review. Wat fijn dat u zo tevreden bent. Wij zijn u graag verder van dienst bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet,... Beste heer Bom, hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft voor een review. Wat fijn dat u zo tevreden bent. Wij zijn u graag verder van dienst bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

Tugce

Wij worden altijd geholpen door Mady! Erg zorgvuldig en gezellig! Top service. We vinden het ook fijn om een vast gezicht te hebben voelt gelijk meer vertrouwelijk !

Tilburg

Niets

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Tugce, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste mevrouw Tugce, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

Janssen

Zeer goed

Oss

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer Janssen, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste meneer Janssen, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

Ronald

Alles prima en snel geregeld en prettige ontvangst

Den haag

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste Ronald, Hartelijk dank voor het achter laten van een review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse... Beste Ronald, Hartelijk dank voor het achter laten van een review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

Jansen

Middelburg

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Jansen, Hartelijk dank voor het achter laten van een review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De... Beste mevrouw Jansen, Hartelijk dank voor het achter laten van een review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis