Deskundigheid
Nazorg
Prijs
7.8/10
Communicatie

In maart een ooglid corectie laten doen op de Marianne Hoeve in Rijswijk.
Prachtig resultaat na een vakkundige operatie.
Erg blij mee

Annelies

Mijn ooglidcorrectie is erg mooi gedaan door dr-niels-van-heerbeek, vriendelijke en kundige benadering met een prachtig resultaat. Eigenlijk was het koelen het lastigst en verder geen pijn... Mijn ooglidcorrectie is erg mooi gedaan door dr-niels-van-heerbeek, vriendelijke en kundige benadering met een prachtig resultaat. Eigenlijk was het koelen het lastigst en verder geen pijn gehad.
Ik kan het iedereen aanbevelen.

Vooral een vriendelijke en professionele benadering.

Goed bereikbaar, goede ontvangstruimte, klantvriendelijk

geen idee

neen

Anja van der Wal

Mooi bedrijf. Alle personen zijn vriendelijk en bekwaam.

Altijd een goed ontvangst, wachten tot je aan de beurt bent onder het genot van een bak koffie. Zeer vriendelijk personeel.

Marlies

Kwaliteit en behandelingen meer dan goed,

Flexibel en alle tijd nemend, meedenken

Zou het zo gauw niet weten

Gezicht verzorging zoals microdermabrassie, maskers, peeling. skinfish, ooglidcorrectie.
Alles tot in de puntjes verzorgd.

Andrea

Zeer goed!

Klantvriendelijk, meedenkend, wel willend

Meer leuke aanbiedingen en acties!

Bij de Mariannehoeve, dr. Faber, heb ik een bovenooglidcorrctie laten uitvoeren in december 2016 , het resultaat is boven verwachting: zo mooi geworden. De gehele behandeling heeft pijnloos... Bij de Mariannehoeve, dr. Faber, heb ik een bovenooglidcorrctie laten uitvoeren in december 2016 , het resultaat is boven verwachting: zo mooi geworden. De gehele behandeling heeft pijnloos plaatsgevonden, ook na de uitwerking van de vedoving heb ik geen pijn gehad. Dr. Faber heeft twee ongelijk hangende oogleden keurig veranderd in twee mooi open ogen, letterlijk en figuurlijk "eye-catchers"zoals ik die vroeger ook had.

Dr. Faber heeft mij tijdens de behandeling zeer goed tot rust gebracht en ik heb daardoor de behandeling rustig ondergaan.

Rob van de Garde.

Van A tot en met Z boven verwachting.