Deskundigheid
Prijs
7.8/10
Communicatie

Jeannet van Lare

Al jaren klant hier, maar voor het eerst voor permanente make-up van wenkbrauwen geweest. Jaren in Almere bij andere salon, maar toch overgestapt en hier nu goede ervaring. Zeer kundig door Inge... Al jaren klant hier, maar voor het eerst voor permanente make-up van wenkbrauwen geweest. Jaren in Almere bij andere salon, maar toch overgestapt en hier nu goede ervaring. Zeer kundig door Inge behandeld, vriendelijk en ervaren. Na 1 week ziet het er mooi en netjes uit. Heel blij mee.

Fijne ontvangst, kundig, vriendelijk, hygiënisch.

Kan niets bedenken.

Marjolein de Geus

Ik kom al jaren bij de Mariannehoeve en heb een vaste schoonheidsspecialiste Elise van Leeuwen-van der Plaat. Ik vind Elise erg deskundig, je kunt merken dat ze weet waar ze het over heeft. Ik... Ik kom al jaren bij de Mariannehoeve en heb een vaste schoonheidsspecialiste Elise van Leeuwen-van der Plaat. Ik vind Elise erg deskundig, je kunt merken dat ze weet waar ze het over heeft. Ik verheug me altijd op een gezichtsbehandeling en kan heel goed het verschil zien voor en na de behandeling. Ik hoor regelmatig als ik pas bij de Mariannehoeve ben geweest; goh wat ziet jouw huid er goed uit! Een heel mooi compliment, dankzij Elise! Ik kan me geen betere schoonheidsspecialiste wensen, ik hoop nog vaak langs te komen.

Het interieur ziet er altijd fris uit, je voelt je echt welkom.

Annemiek Hakkaart

Ik heb eind maart 2019 een bovenooglidcorrectie laten doen en ben behandeld door Dr. van der Eerden.De ontvangst, de informatie vooraf, evenals na de behandeling is professioneel en oprecht... Ik heb eind maart 2019 een bovenooglidcorrectie laten doen en ben behandeld door Dr. van der Eerden.De ontvangst, de informatie vooraf, evenals na de behandeling is professioneel en oprecht vriendelijk. De ingreep zelf is me ontzettend meegevallen; ook tijdens de behandeling word je geïnformeerd en op je gemak gesteld. Het uiteindelijke resultaat is prachtig!

De prijs/kwaliteitsverhouding. De geringe wachttijd.

Mirella de Graaf

Na een ontevreden resultaat van mijn ooglidcorrectie , uiteindelijk super geholpen door Tamara Horsten! Zij heeft er alles aan gedaan om te zorgen dat ik met een tevreden resultaat de deur uit ben... Na een ontevreden resultaat van mijn ooglidcorrectie , uiteindelijk super geholpen door Tamara Horsten! Zij heeft er alles aan gedaan om te zorgen dat ik met een tevreden resultaat de deur uit ben gegaan!! Tamara bedankt voor mijn mooie wenkbrauwen!!

Super hoe Tamara met mijn ontevredenheid/teleurstelling is omgegaan! Ik zou het bedrijf dus voor permanenten make up zeker aanbevelen.

Hermalinda Vermeulen

Ik heb hele goede ervaringen met de behandelingen die ik bij de Mariannehoeve heb ondergaan. Er is altijd ruimte voor persoonlijke aandacht.

Tijd en ruimte voor persoonlijke aandacht, bij binnenkomst wordt er altijd een kopje koffie aangeboden en licht er netjes een krantje om de wacht tijd op te vullen.
De ontvangst ruimte is...
De ontvangst ruimte is sfeervol ingericht en de behandelruimtes zijn netjes schoon en licht ingericht.
Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Ik zou zeggen ga zo door!

Corrie Eilbracht

Ik ben een aantal maanden geleden voor permanente make up geweest bij Inge.
Voor mijn wenkbrauwen en eyeliner advanced boven en eyeliner onder.
Over het eindresultaat ben ik zeer tevreden!

Inge is een vriendelijk persoon.
Ook is zij zeer nauwkeurig in haar werk.
Zij heeft plezier in haar vak en dat merk je aan alles.
Zij heeft oog voor haar klant en luisterd naar de...
Inge is een vriendelijk persoon.
Ook is zij zeer nauwkeurig in haar werk.
Zij heeft plezier in haar vak en dat merk je aan alles.
Zij heeft oog voor haar klant en luisterd naar de wens van haar klant.

Ik ben super tevreden!
Heb geen verbeterpunten, ik zou zeggen;
"Blijf vooral zo doorgaan!"

N.C. Eilbracht

Voor permanente make up voor wenkbrauwen en eyeliner boven en onder geweest.
Door Inge behandeld.
Zij is zeer nauwkeurig en precies in haar werk.
Voel me in goede handen!
Ze...
Voor permanente make up voor wenkbrauwen en eyeliner boven en onder geweest.
Door Inge behandeld.
Zij is zeer nauwkeurig en precies in haar werk.
Voel me in goede handen!
Ze is vriendelijk en straalt rust uit.
Het eindresultaat is prachtig.
Ik ben zeer tevreden over haar werkwijze.
De volgende afspraak staat al gepland.
Voor permanente make up bent u in goede handen bij Inge.

Inge is vriendelijk en straalt rust uit.
Werkt secuur en correct.
Ze licht de klant goed in zodat je weet waar je aan toe bent en wat je kan en mag verwachten.
Zij is een kei in...
Inge is vriendelijk en straalt rust uit.
Werkt secuur en correct.
Zij is een kei in het zetten van permanente make up. Ik ben zeer tevreden!

N.v.t.

c. lub

Heerlijk relaxt

vriendelijk ontvangst en fijn dat ik een vaste medewerkster heb voor de behandeling

geen , alles prima

Lilian

Prima schoonheidssalon. De Mariannehoeve gaat mee met de vernieuwingen en ontwikkelingen in de schoonheidsbranche. 'Mijn' vaste schoonheidsspecialiste is Elise van der Plaat. Zij is zeer deskundig... Prima schoonheidssalon. De Mariannehoeve gaat mee met de vernieuwingen en ontwikkelingen in de schoonheidsbranche. 'Mijn' vaste schoonheidsspecialiste is Elise van der Plaat. Zij is zeer deskundig en adviseert op een fijne manier, heeft oog voor detail en is altijd geïnteresseerd in haar klant. Het leuke is dat zij mij soms verrast met een compliment of zoals laatst met een prachtige bos bloemen voor valentijnsdag.

Goed advies en leuke acties.

Website waarop je zelf een afspraak kunt plannen.

Karin

Ik kom al jaren bij de Marianne Hoeve en dan bij Elise. Zij is zeer professioneel en deskundig. Zij is op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen. De behandelingen bij haar zijn zeer fijn en... Ik kom al jaren bij de Marianne Hoeve en dan bij Elise. Zij is zeer professioneel en deskundig. Zij is op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen. De behandelingen bij haar zijn zeer fijn en prettig en zeker relaxed. Ze heeft altijd oog voor het persoonlijke. Ga zo door Elise.