Deskundigheid
Prijs
7.8/10
Communicatie

Polly

Ontzettend goede voorlichting betreffende ooglidcorrectie. Uitstekende arts en medewerkers. De nacontrole is goed.
Nu om de 6 a 8 weken naar de schoonheidsspecialiste Mandy en wat een uitje....
Nu om de 6 a 8 weken naar de schoonheidsspecialiste Mandy en wat een uitje. Goede producten en prima uitleg. Elke keer weer een feestje.

Het bedrijf/de salon alles ziet er keurig verzorgd uit. En het is er brandschoon.

Ga zo door.

Ron Alders

Ik heb in Uw kliniek een aantal behandelingen ondergaan ivm couperose.
Deze behandelingen zijn gedaan door Verena.
Ik ben zeer tevreden met het bereikte resultaat en de professionele...
Ik heb in Uw kliniek een aantal behandelingen ondergaan ivm couperose.
Deze behandelingen zijn gedaan door Verena.
Ik ben zeer tevreden met het bereikte resultaat en de professionele behandeling.
Alles werd op een rustige manier uitgelegd.
Tevens werd goed aangegeven wat de mogelijke effecten, de dagen na de behandeling zouden zijn.
Kortom een zeer professionele behandeling door Verena.

Zeer vriendelijk en professioneel

Ga zo door

Tineke

Ik heb mijn wenkbrauwen laten doen bij Cynthia. Ze heeft ze perfect gedaan, en ik kom graag bij haar terug een volgende keer. Bovendien is ze een prettige persoonlijkheid.

Persoonlijk en precies

Na een beautybehandeling bij een andere medewerker werd er behoorlijk aangedrongen op het kopen van een product. Dat vind ik totaal niet prettig. Ik weet wat ik wil en als ik een crème nodig heb zou... Na een beautybehandeling bij een andere medewerker werd er behoorlijk aangedrongen op het kopen van een product. Dat vind ik totaal niet prettig. Ik weet wat ik wil en als ik een crème nodig heb zou ik dat aangeven.

Miranda

Heb hier een ooglidcorrectie laten doen van bovenooglid. Goed advies, fijne medewerkers en nabehandeling is ook heel fijn. 24/7 bereikbaar.

Direct beschikbaar nadat ik mij zorgen maakte over 1 oog. Per app direct reactie en na telefonisch contact kon ik direct komen.

Marleen

Fijne en zeer vak bekwaamde mensen die hun vak verstaan.

Kom erg graag bij de Mariannehoeve en zeker bij Cynthia

Jade

Vriendelijk personeel en super resultaat

Mooie kliniek

Heb ik niet

Piety

Fijne, vriendelijke en deskundige dienstverlening.

Professioneel, correct, goed advies, vriendelijk, rustige uitstraling, betrouwbaar.

Ineke

Heb pas geleden een bovenooglidcorrectie laten doen in Rijswijk

Communicatie, voorlichting, deskundigheid, goede en duidelijke voor- en nabehandeling

Miranda Venema

Ca. 1x in de ca. 6 tot 8 weken plan ik een afspraak in om mijn huid heerlijk te laten verwennen. Fijne ervaring bij de Mariannehoeve.

Gaat in op de wensen van de klant; deskundige adviezen, vriendelijk personeel

Af en toe een sample voor de klant of voor haar huisgenoten om thuis uit te proberen of een klein cadeautje

Ewelina

Erg goed, en vriendelijk. Professionele medewerkers. Permanente make-up heel mooi gedaan. Super resultaat.

Professionele, vriendelijk, behulpzaam

Nee