Deskundigheid
Prijs
7.8/10
Communicatie

Aafke Vergeer

Fantastisch geholpen door Kelly.Mijn wenkbrauwen laten tatoeëren.Top.Heel veel positieve reacties gehad op mijn wenkbrauwen.Wauw je hebt weer een gezicht.Kelly weet wat ze doet.Ze is perfect en... Fantastisch geholpen door Kelly.Mijn wenkbrauwen laten tatoeëren.Top.Heel veel positieve reacties gehad op mijn wenkbrauwen.Wauw je hebt weer een gezicht.Kelly weet wat ze doet.Ze is perfect en professioneel in haar omgang ,werk.

Goede hygiëne, Er wordt goed de tijd voor je genomen. Professioneel.Duidelijke uitleg.
Je voelt je op je gemak.

Flomotion

Professioneel ,Vakbekwaam ongelooflijk aardig , groot empathisch vermogen! Mijn huid en lijf knappen er zienderogen van op . Ook kan ik niet meer zonder de verzorgingsproducten. ( mini wellness... Professioneel ,Vakbekwaam ongelooflijk aardig , groot empathisch vermogen! Mijn huid en lijf knappen er zienderogen van op . Ook kan ik niet meer zonder de verzorgingsproducten. ( mini wellness thuis?) goed werk dames uit Delft ! ?ik blijf trouw

Vakbekwaam

Airco

Shirley

Hele goede en ontspannen gezichtsbehandeling door Jamie. Ze geeft deskundig en eerlijk advies.

Professioneel, mooie producten en goed advies.

Janneke

Permanente eyeliner laten zetten. Deskundige indruk, goede uitleg. Erg prettig en vriendelijk geholpen. Pakte bij mij helaas minder, maar wordt totaal niet moeilijk gedaan over nabehandelen.

Deskundig, vriendelijk, leuke sfeer.

Dordrecht

Goede professionele behandelingen door Rozemarijn. Erg prettig in de omgang, goede uitleg, begrip.

Deskundig, begripvol, goede uitleg en verdere communicatie.

Mariannehoeve Papendrecht

Zeer prettig geholpen door Kelly

professionele aandacht

ik kom vaak bij de Mariannehoeve in Papendrecht en wordt altijd goed geholpen. Ze leggen alles goed uit en ik ben altijd tevreden over het resultaat.

C.E.A Dwars-Weterings

Ik kom jarenlang al bij Mariannehoeve oa voor permanente make-up verwijderen van pigmentvlekken en steelwratjes. De medewerkers zijn altijd klantvriendelijk.

Klantvriendelijkheid en deskundig

Op dit moment geen op- of aanmerkingen

Vrouw34

Kundig en toegewijd

Nemen de tijd, huid ziet er verzorgd uit na de behandeling

Hennissen

Ik heb een bovenooglid correctie laten doen! Ik ben tevreden over de behandeling. Vandaag de hechtingen eruit laten halen. Dit is met veel zorg gebeurd. Nu het genezingsproces in waar ik zelf aan... Ik heb een bovenooglid correctie laten doen! Ik ben tevreden over de behandeling. Vandaag de hechtingen eruit laten halen. Dit is met veel zorg gebeurd. Nu het genezingsproces in waar ik zelf aan moet werken met extra smeersels ( gekocht) en voorgeschreven door de Marianne hoeve. Goed verzorgd!

Het telefoontje de dag na de operatie.

Jasmijn Kester

Uitstekend!

Vakmanschap, verbondenheid & echt een uitje!

N.v.t.