Deskundigheid
Nazorg
Prijs
7.8/10
Communicatie

Aardige mensen die weten waar ze meebezig zijn

Personeel legt allesheel goed uit

Speciale aan biedingen op de klant gericht gaan er altijd wel in

Ze hebben permanente make-up op mijn wenkbrauwen gezet

Je bent relatief snel aan de beurt als je belt voor een afspraak

Ik vind het definitief ontharen erg duur

Goed en betrouwbaar

Voor de intake van permanente make-up moest ik ver komen rijden voor 10 minuten gesprek. Ik vond dit niet iets wat niet gelijk met de behandeling gedaan kon worden

Ik ben erg te spreken over de Mariannehoeve. Zou het leuk vinden om klanten naar jullie toe te sturen omdat mijn ooglidcorrectie zeer geslaagd is verlopen ben ik eigenlijk lopende reclame. Maar ik... Ik ben erg te spreken over de Mariannehoeve. Zou het leuk vinden om klanten naar jullie toe te sturen omdat mijn ooglidcorrectie zeer geslaagd is verlopen ben ik eigenlijk lopende reclame. Maar ik krijg daar niets voor bij jullie. Dus zou mijn tip zijn om daar gebruik van te maken. Verzin een spaar systeem of korting op een schoonheid behandeling bv

Super vriendelijk en gast gericht personeel. Als een warm bad! Duidelijk en vakkundig.

ja natuurlijk!

Ik ben zeer tevreden

Geen opmerkingen

Nee

Professioneel en prettig vertoeven.

Hygiëne. rust.

Nu 2 keer permanente make-up laten aanbrengen en meerdere keren een schoonheidsbehandeling gehad.

Bijzonder vriendelijk personeel.

Vragen of het eindresultaat bevalt. Dat zie je namelijk pas echt na een paar weken...

X

Resultaat en Nazorg heb ik als nvt ingevuld omdat ik nog niet klaar ben. Pas in mei kan ik een juist oordeel hierover geven.

X

Henny prins

Gezichtsbehandeling en permanente make-up

Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk