Hans

Prima prijs/kwaliteit

Bezorging op de gewenste plek in de tuin

prive

Nette bezorging

goede controle aflevering

Kdb83

Vlotte levering en doet wat het beloofd , een sterretje minder omdat er een paar “schele’ palen tussenzaten

Ik was op zoek naar een tuinafscheiding voor klimop tegen te laten begroeien, omdat ik dit uit 1 stuk van 250cm hoog moest zijn was het niet te verkrijgen in één of andere ‘bouwwinkel” , na online... Ik was op zoek naar een tuinafscheiding voor klimop tegen te laten begroeien, omdat ik dit uit 1 stuk van 250cm hoog moest zijn was het niet te verkrijgen in één of andere ‘bouwwinkel” , na online zoeken ben ik hier terecht gekomen 👍🏻

Muller

Prima ervaring👌

Snelle levering.
Prima prijs.
Aardige chauffeur.
Contact gaat snel👍

Van Rekum

Soepele bestelling en levering

Komen afspraken keurig na. Ook een spoedbestelling wordt direct en snel geregeld.

A.S.

Ik heb enige tijd geleden een bestelling afgehaald. Jammer dat de bel bij de poort het niet deed. Ik heb lang gewacht. De medewerkers opneemt terrein gaven echter ook geen aandacht. Uiteindelijk ben... Ik heb enige tijd geleden een bestelling afgehaald. Jammer dat de bel bij de poort het niet deed. Ik heb lang gewacht. De medewerkers opneemt terrein gaven echter ook geen aandacht. Uiteindelijk ben ik het kantoor binnengelopen. Hier werd ik overigens prima geholpen.

Het besteltraject verloopt foutloos.

G. Boute

Goede informatie

Snel, en vakkundig geholpen

Plu

Goede kwaliteit van de hardhouten schutting planken en rechten palen 👀

Levering snel en volgens afspraak 👍

Marja Hellemons

Een aantal bestellingen geplaatst

Prima service, goede kwaliteit producten

van Herk

snelle service bij het ophalen