Koelewijn

Prima, alles goed volgens schema, wat ze zeggen

Komt afspraak na

MC de V

Top!

Hoge kwaliteit hout en fijne levering

Gabriël van Berkum

Vriendelijke mensen, goede prijs kwaliteit verhouding

Goede service, makkelijk met retourneren

Jeroen

Flexibel en klantgericht

vriendelijke mensen

Diepeveen

Snelle levering.

wat we afspreken klopt

Stwfan

Heel goed

Bestellen en conform levertijd leveren

Jury

Ik heb helaas de verkeerde deur binnen gekregen ( hout kleur ipv een zwarte deur) deze kon meteen met de leverancier mee. Na bellen wordt het morgen opgelost na eigen zeggen.

De reactie capaciteit en oplossingsgericht/bereid om een passende oplossing te vinden.

Nick

Goede ervaring

Klantenservice

F Van den Hurk

Bestelde planken waren niet egaal geschaafd en het zwart gekleurde hout was boven op het red ceder hout gelegd tijdens de levering, met als gevolg dat daar allemaal lelijke zwarte vlekken op zitten.... Bestelde planken waren niet egaal geschaafd en het zwart gekleurde hout was boven op het red ceder hout gelegd tijdens de levering, met als gevolg dat daar allemaal lelijke zwarte vlekken op zitten. Daarnaast was er een zak beton kapot geleverd.

Snel geleverd.

Reactie de Jong Handelsonderneming BV:

Goedendag heer Van Hurk,
Goedendag heer Van Hurk,
Bedankt voor uw beoordeling. U geeft aan dat er een aantal dingen niet goed zijn gegaan wat wij ook jammer vinden, alleen zijn wij van mening dat als er iets niet goed is gegaan met de levering dat we hier van op de hoogte worden gesteld zodat we een passende oplossing kunnen bieden, u geeft telefonisch aan dat u dat niet nodig vond en dat u uiteindelijk toch hetgeen gemaakt heeft wat u voor ogen had. Wellicht in de toekomst een melding maken als er iets niet goed is.
Met vriendelijke Groet,
De Jong Hout en Staalhandel