Jose Kleine Deters

Fijne en snelle levering. Zal dit zeker aanbevelen

Veel keuze

Daphne

Uitgebreide keus aan producten voor goede prijzen! Duidelijk bestelproces en snelle levering.

Makkelijk te zoeken naar passende producten binnen categorieen of filters

De website mag er wat professioneler/strakker uitzien

Monique

Meer dan een week opgewacht, zou ingepakt worden. Dat was het niet was verstuurd in een doos die van een ouwe doos in elkaar gezet, dat afzender briefje op a4 had ik zelf ook kunnen doen. Bestel... Meer dan een week opgewacht, zou ingepakt worden. Dat was het niet was verstuurd in een doos die van een ouwe doos in elkaar gezet, dat afzender briefje op a4 had ik zelf ook kunnen doen. Bestel nooit meer iets hier wat een afgang.

Niks was ingepakt zoals gevraagd en het briefje wat erbij zat sloeg nergens op en geen snelle levering

Reactie De Grote Speelgoedwinkel:

Contact met mevrouw opgenomen vervelend dat het zo verlopen is. Het pakket is besteld op zaterdag, op maandag word is deze gelijk verstuurd. Met een dag vertraging op 7 december afgeleverd. Waar het... Contact met mevrouw opgenomen vervelend dat het zo verlopen is. Het pakket is besteld op zaterdag, op maandag word is deze gelijk verstuurd. Met een dag vertraging op 7 december afgeleverd. Waar het probleem ligt is helaas niet te achterhalen. Mevrouw had ook verwacht dat het bestelde speelgoed ingepakt zou worden. Helaas had ze voor de inpakservice bij het bestellen niet gekozen. Anders hadden we uiteraard ingepakt. Betreft de verzenddoos recyclen wij in deze tijd de dozen. Deze worden hergebruikt. Dit is terug te lezen in onze algemene voorwaarden.
Grietje - De Grote Speelgoedwinkel

Staphorst

Snel9

Mischa

In de drukte van Sinterklaas mijn bestelling snel verstuurd.

Dat wat ik zorgt hadden ze.

Sneller reageren op de mail. PostNL gaf aan dat mijn levering verschoven was maar T&T deed het niet meer. En daar kreeg ik geen antwoord op.

Mita

Rolf Propsma

Duidelijk

Nvt

Smaling

Prima persoonlijk artikel was niet op voorraad na betaling. Maar nog voor ik deze mail had gelezen werd ik al gebeld dat ze het toch nog binnen zou krijgen. En het was dezelfde avond nog verzonden.

Klantvriendelijkheid.

Niets

Eva

Snelle service en goed product

Snelle service, goed product

Particulier

Goede degelijke producten
Ook veel keuze voor speelgoed met kleine prijsjes

Kan zo niets bedenken