J. van der Voorden

Het was de eerste keer dat wij hier waren en waren ,,verkocht,,
Vakkundig en prettige mensen.

Verdonk

Prima stoelen, levering volgens afspraak, aardige bezorgers. Jammer dat we voor de lamp die bij ons veel te groot was geen geld terug konden krijgen . Wel een tegoed bon maar we hebben niet ieder... Prima stoelen, levering volgens afspraak, aardige bezorgers. Jammer dat we voor de lamp die bij ons veel te groot was geen geld terug konden krijgen . Wel een tegoed bon maar we hebben niet ieder jaar nieuwe meubels nodig!

karla

Wij zijn vakkundig en vriendelijk geholpen in de winkel en de winkel heeft een ruime aanbod!!
Helaas met de levering niet zo blij. De chauffeur was niet prettig (netjes uitgedrukt), vond het nodig om bepaalde opmerkingen te maken, kleineerde zijn collega dmv hem als een “stagiaire” te behandelen en vond het nodig om op de onderkant van de tafel te staan om de tafel in elkaar te zetten en nee het was geen grote tafel. Tevens was de beste man ook erg goed in negeren.

Ron

Mooie bank gekocht en geholpen door een kundig en vriendelijk personeel

Kees Heidema

Met de verkoper prima. Met de levering minder tevreden

Wilma van den Hoek

Prettig, deskundig en vriendelijk personeel.

fam. van Ark

Vriendelijke ontvangst en service. De levertijd van de verschillende aankopen zijn erg lang. De producten zijn van goede kwaliteit. Prettig bedrijf.

Yvonne ten Have

Goed, oplossingsgericht