sjoerd

Snel en
Duidelijk

Frank

Het glas in mijn keukendeur was gesneuveld. Binnen veertig minuten kwam de bus voorrijden.

De medewerker deed zijn werk duidelijk met veel plezier en ik geef hem voor zijn vakmanschap een 10.

Fay Roos

Balen dat ik mijzelf buiten heb gesloten, blij dat ze mij hebben geholpen binnen te komen

snelheid

Julius

Snelle service

Vriendelijk en behulpzaam

Nadine

Een zeer prettige ervaring. Milan en Frank zijn zeer bekwame medewerkers.

Professioneel, kundig en komt afspraken na.

De glasambulance/ Frank stuiven

Het Was een top ervaring, alles verliep soepel en snel, het eindproduct zag er goed uit!

Snel, efficiënt en netjes

linda

Super

Heel vriendelijk, duidelijk, behulpzaam. Leveren net werk!

Js

Erik is een echte vakman. Hij heeft ons gesneuvelde originele glas in lood raam perfect in oude staat hersteld met exact dezelfde kleuren en soort glas. Dennis kwam het ruitje later netjes... Erik is een echte vakman. Hij heeft ons gesneuvelde originele glas in lood raam perfect in oude staat hersteld met exact dezelfde kleuren en soort glas. Dennis kwam het ruitje later netjes installeren. Daarnaast zijn het ook prettige mensen om over de vloer te hebben. Erik en Dennis, hartstikke bedankt!

Vakmanschap glas in lood, prettige mensen

Jeroen Noordzij

Ik had glasschade aan een van de ramen in mijn woning. Deze is na een telefoontje snel verholpen. Echter is bij het vernieuwen van het raam veel verfschade ontstaan rondom de glaslaten.

De Glasambulance stuurt vervolgens een schilder, werkzaam voor de Glasambulance (te zien aan de bedrijfskleding). Om de schade te keuren voor de verzekering en vervolgens de schade afdoet als een 'hechtingsprobleem'. Het schilderwerk is vorig jaar prachtig gedaan door een professioneel schilders bedrijf. En het is duidelijk te zien dat de randen rondom de glaslatten niet diep genoeg zijn ingesneden.
Daardoor is de verf mee losgetrokken op het moment dat de glaslatten zijn verwijderd. Ik heb een video gemaakt die illustreert dat een stukje verf (Nu vanuit de andere kant bewust losgetrokken, nog vast zit aan de glaslat). Hoe sterk de hechting van de verf ook is, wanneer dit nog vast zit aan de kitrand en daarmee aan de glaslat, zal dit altijd mee scheuren.

Het feit dat de Glasambulance een schilder stuurt die werkt voor de Glasambulance om de schade om te nemen ontstaan door het werk van een collega, voelt als een slager die zijn eigen vlees keurt.

Het hechtingsprobleem is niet het probleem. De verf zit (te zien op een andere video) op andere plekken goed vast. Wanneer ik hier onder probeer te komen met een aardappelschil mesje is duidelijk te zien dat ik moeite moet doen om überhaupt de punt van het mes onder de verflaag te krijgen.

Het probleem zit hem in een te snelle handeling. Slordige insnede van de glaslatten die vervolgens nog niet los waren. Deze slordige en te snelle afhandeling van de raamvervanging is helaas niet alleen terug te zien in de schade aan onze lak, maar ook aan de afwerking van de kit naden. Zie foto's. Resten kit rondom het raam, slordige kitnaad in de hoeken van het raam.

De foto's spreken voor zich. Het mag duidelijk zijn dat er heel slecht werk is geleverd en dat ik deze partij absoluut niet nog eens in mijn woning wil hebben. De schade is immers groter na de raam vervanging dan voor de raamvervanging.

Voor fotos zie google reviews. Hier kan ik deze niet kwijt.

Reactie De Glasambulance:

Jammer dat dhr Noordzij geen gebruik maakt van de klachtenprocedure bij Onderhoudnl.nl
wij hebben inderdaad onze schilder gestuurd, die overigens geheel autonoom zijn werk uitvoert zijn conclusie en de beoordeling van de verfleverancier geven echt aan dat in het verleden werkzaamheden niet correct zijn uit gevoerd. Verf komt niet zomaar van het hout op deze wijze van het hout af. Wij zijn en willen natuurlijk niet verantwoordelijk voor werkzaamheden van een ander bedrijf die zelf uit Noord Holland komt. Ook al levert dit dan een slechte beoordeling op.
Daarom verwijzen wij naar de klachtenprocedure die onafhankelijk haar onderzoek doet.

Arnhem Presikhaaf

Goed en snel geregeld. En hele aardige en gezellige glaszetters Remo en Nick!

Snel geregeld.