Mieke Doets

Snelle afhandeling bestelling!

Goede en snelle afhandeling

Vandekerckhove

Betreft bestelling 100016780 geplaatst op 16 maart 2019. Moeilijk bevalling. Ontvangen na 4 emails verzonden te hebben op 26.maart. Tip. Emails beantwoorden.
Toch bedankt alles in goede orde...
Toch bedankt alles in goede orde ontvangen. Beter laat dan nooit..

Prima ervaring. Producten werden redelijk snel geleverd en alles was goed verpakt.

Anne

Zeer goed.
Zeer goed.
Er was namelijk een probleem ontstaan nav onjuist opgegeven postcode van mij. Hier kwam ik achter toen de track code verscheen, waarop ik veelvuldig met post nl contact over had en gezondheids lijn via mail op de hoogte stelde. Theo van gezondheidslijn heeft alles eraan gedaan om mijn bestelling tegen te houden betreffend verkeerd adres, maar helaas, tevens heeft hij mij continu op de hoogte gehouden. Uiteindelijk is mijn bestelling bij mij terecht gekomen.
Ik vond/ vind dit heel netjes en super.
Dikke pluim

Bestelling was keurig ingepakt en de volgende werkdag - zoals beloofd - geleverd! Zeer tevreden.

Snelle verzending, prima communicatie.

Vlotte leverancie