Uw arrangement

filmproductievanlagen.nl

Ik kom er regelmatig

zeer goed

Ina van Vekdhuizen

Het is een gezellige sfeer super lekker eten veel te doen voor de kinderen makkelijk parkeren de eigenaar is bekent al vanaf zijn geboorte

Fenneke en Luuk

Via familie

Recensie

Wij hebben onze bruiloft hier gehouden. Alles was ontzettend goed verzorgd, de kwaliteit van het eten was erg goed en het personeel vriendelijk. De prijs-kwaliteitverhouding is goed.

Recensie

We hebben met ons 25 jarig jubileum feestje echt genoten van het super lekkere eten en de goede bediening.
Ook onze gasten waren zeer tevreden. We hebben regelmatig horen zeggen:...

Ook onze gasten waren zeer tevreden. We hebben regelmatig horen zeggen: Bij Kees is het altijd goed!!!
Ga zo door!

Vd weetering

Zeer goed bekend 7 keer verjaardag en jubieleums gehouden prima verzorgd.

Recensie

Prima bedrijf goed eten en drinken en verzorging.
Goed berijkbaar en parkeer gelegenheid..

Gijsbert Gerritsen

Recensie

De smaak van het eten was prima. Het was helaas te weinig terwijl het aantal personen wel klopte. Dit vonden we erg vervelend. We hadden juist voor de Essenburgt gekozen omdat onze familie en... De smaak van het eten was prima. Het was helaas te weinig terwijl het aantal personen wel klopte. Dit vonden we erg vervelend. We hadden juist voor de Essenburgt gekozen omdat onze familie en vrienden, net als wij, uit boerendorpen komen. Dit bedoelen we niet negatief maar het zijn flinke eters. Wat wij begrepen is dat de Essenburgt genoeg levert.
We vinden het ook vervelend dat we dit hebben aangegeven en er niet op gereageerd werd.
Ook werd het eten een half uur eerder bezorgd dan was afgesproken. Dat heeft voor de smaak van het eten geen gevolgen gehad.

T. van den Brink

Recensie

Goed bereikbaar. goede parkeergelegenheid, vlotte bediening.

Aat Karens

Recensie

Vanwege de gezellige inrichting van het zalencomplex, de goede kwaliteit van de warme en koude producten, het ruime assortiment en de vriendelijke bediening, komen wij graag nog eens terug!

S. Bax

Recensie

Begripvolle wijze van overleg over het arrangement. In de uitvoering ervan goede contacten met het bedienend personeel.