Willemien de Koning

Boven verwachting goed en efficient. Mijn order werd snel verwerkt en werd netjes bezorgd. De keuze van de wijnen vond ik uitstekend en ook in verhouding tot de prijzen. Ik koos voor 6 wijnen - als... Boven verwachting goed en efficient. Mijn order werd snel verwerkt en werd netjes bezorgd. De keuze van de wijnen vond ik uitstekend en ook in verhouding tot de prijzen. Ik koos voor 6 wijnen - als relatie geschenk voor een makelaars kantoor - en er was zelf een ruime en gevarieerde keuze. Wat ik het allerfijnste vond is dat ik een uitgebreide brief kon bijsluiten - niet gewoon een kaartje met drie woorden, nee, ik had een heel epistel kunnen schrijven als ik dat gewild had. Heb speciaal deze De Bruijn Wijnkopers nu een geprobeerd omdat ik in het verleden bij firma Bloem op het Hoytemaplein besteld heb. Maar dat doe ik echt nooit meer want ze zijn daar niet echt klantvriendelijk en toen ik gebeld (!) werd dat ik mijn rekening niet voldaan had - wat helemaal niet klopte ! want ik betaal altijd per direct - besloot ik om daar dus nooit meer een bestelling te doen.

Alles wat ik eerder schreef: efficient, goeie keuze, prettige, snel, betrouwbaar.

Niet een. Top firma.

John van der Klift

Uitgebreide selectie en correcte afhandeling en tijdige levering

uitgebreide selectie, correcte afhandeling, tijdige levering

nvt

BB&P

Uitstekend

Fraai aanbod wijnen

Blijf op zoek naar jonge nieuwe generatie wijnmakers

Martijn Cats

Prachtige wijnen voor mooie prijzen

Bezorgbedrijf is een beetje laks, hierdoor moest ik naar Vianen om de wijn op te halen.

Bart

Probleemloos. Met vooral goede bezorging.

Kan geen verbeterpunten bedenken

zie boven

BENU Apotheek Molenstraat / H.Sterenborg

GOED

VRAAG VIA MAIL OM WIJNINFO IS NOG VERPAKT IN BESTELLING

GA ZO DOOR

CP Tours

Assortiment

Onduidelijk of je wijzigingen in winkelmandje kunt doorvoeren. Is het mogelijk om een favorietenlijst aan te leggen?

Pieter W. E. Mars

Selectie !
Oude wijnhandel voor een oude wijnhandelaar ;)

Website werkt niet perfect, bestelling aantallen aanpassen bv.

Fegen

Ik woon in Schotland en wilde een bestelling doen voor een Nederlands adres dit lukte niet via de website maar persoonlijk via email was helemaal in orde

Klantenservice, Informatie product, info en speed of delivering product

Niets, eigenlijk. Misschien de website for ordering from abroad maar dat kan ook aan mijn computerskills liggen??

M.M. Visser

Heel fijn geadviseerd en vriendelijk geholpen! Eind middag besteld en de fraai ingepakte doos wijn was de volgende morgen al geleverd! 👍🏻

Vriendelijkheid en advies plus snelle levering!

Alles 👍🏻