Patrick van der Stap

Goed en snel een persoonlijke lening kunnen regelen.

Sterke en/of verbeterpunten?

In plaats van een sms met verzoek om terug te bellen zelf terugbellen. Maakt het een stukje makkelijker.

Dylan Kollen

Slechte dienstverlening

Sterke en/of verbeterpunten?

Efficiëntie en vriendelijkheid mag aan gewerkt worden. het controleren van de documenten gebeurd niet zorgvuldig. Wij moesten dubbele handelingen verrichten, omdat er niet goed naar de documenten... Efficiëntie en vriendelijkheid mag aan gewerkt worden. het controleren van de documenten gebeurd niet zorgvuldig. Wij moesten dubbele handelingen verrichten, omdat er niet goed naar de documenten zijn gekeken.

Bos Dienstverlening

Zeer tevreden en een aanrader voor iedereen. We zijn professioneel, correct en snel geholpen, echt fantastisch

Geen opmerkingen

JW Care Solutions

Inmiddels mijn derde auto geleased via de autofinancier. Open en transparante communicatie en scherpe tarieven. Zeer tevreden!

Wjd-onderhoud

Alles was snel gereageerd

9 sterke

Hans Facility Service

Bij deze wil ik jullie eerst bedanken voor het mogelijk te maken dat ik deze Mercedes Citan kan rijden voor de zaak.
Ik had dit veel eerder moeten doen als ik wist dat het bij jullie zo snel...
Ik had dit veel eerder moeten doen als ik wist dat het bij jullie zo snel gaat om dit te realiseren.
Ik weet wel, als mijn contract voorbij is meld ik me weer bij jullie voor een andere bedrijfswagen .

Niets is prima zo

Posthuma

Snel en nauwkeurig

Ruud

Vriendelijke medewerkers, snelle service, binnen 3 dagen alles geregeld en Atot Z

Sterke en/of verbeterpunten?

Dit bedrijf heeft oog voor de klant en heeft een super menselijke benadering

marlies

Goede ervaring, snel en kundig personeel

Sterke en/of verbeterpunten?

sterke punten zijn zeker de snelle reacties na een vraag, ik ben goed geholpen

Metermaster

Ik ben heel goed geholpen door de medewerkers!

geen minpunt.