Struijer

Zeer deskundig hulpzaam en vriendelijk

Sterke en/of verbeterpunten?

Goed team goed op elkaar ingestemd

W Driessen

Snel en prima geregeld

Snel

BD steigers en ondersteuningen

Heel fijn

Goed netwerk

D.Hofmann

Korte lijnen... geweldige service... goed en tot laat bereikbaar.. snel antwoord op vragen..
En altijd een bevestigings email,vindt ik fijn.

Blijf zo doorgaan

Marco van dijk

Sterke en/of verbeterpunten?

Goed dat ze rustig de tijd voor je nemen aan de telefoon en steeds even een belletje doen om tezeggen hoe het er voor staat

S. meijer

Mooi snelle afhandeling, dit ivm de komende vakantieplannen van ons en andere auto

Sterke en/of verbeterpunten?

duidelijk en snel geregeld.

Roberto’s Transport

Al jaren klant bij hun goeie service en denk met je mee naar verschillende mogelijkheden

F v d Heiden

Snelle en duidelijke afhandeling via internet. Je wordt zeer goed op de hoogte gehouden wat de stand van zaken is..

Sterke en/of verbeterpunten?

Zie boven. Ik raad een ieder aan om met dit bedrijf in zee te gaan.

Mona Hamzeh

Ik heb een goede ervaring gehad met dit bedrijf. De klantenservice is echt goed en behulpzaam

Behulpzaam

Zanen

Sterke en/of verbeterpunten?

Beter informatie vertellen wat het allemaal in houd wat er betaald moet worden
Zoals de eenmalige kosten

Reactie De Autofinancier:

Bedankt voor je feedback! Fijn dat je onze dienstverlening als goed hebt ervaren.
We begrijpen dat kosten transparantie erg belangrijk is, daarom communiceren wij dit altijd in het voorstel. Vervelend dat dit niet duidelijk is geweest. We werken eraan om onze prijsinformatie nog duidelijker te maken, zodat je precies weet waar je aan toe bent. Jouw feedback helpt ons om te verbeteren en we zijn blij dat je dit met ons hebt gedeeld. Veel plezier met je nieuwe auto!