Mulder

Bevalt heel goed, snelle levering

Sarah Hollanders

Mooie piercings, snelle levering.

Super gemakkelijk dat er een ontsmettings doekje bijzat.

Rebecca

Hij kwam precies zoals op de site staat netjes in de brievenbus! Heel netjes in een envelop met de piercing in een doorzichtig zakje met ook nog eens een reinigings doekje, ik heb hem gelijk in... Hij kwam precies zoals op de site staat netjes in de brievenbus! Heel netjes in een envelop met de piercing in een doorzichtig zakje met ook nog eens een reinigings doekje, ik heb hem gelijk in gedaan en vind hem heel erg fijn hij is lekker soepel. Jullie ook heel erg bedankt! En een fijne kerstdagen met een mooi 2016

Vind het een zeer betrouwbare site!

van der Linden

Piercing was bij de schroefdraad te scherp. Daardoor was het pijnlijk om in te brengen.
Binnenkant opengehaald hierdoor....

nelly raftopoulou

snelheid

Liesel

Ik heb mijn piercing nog geen week in, of m'n bedeltje is er al af.. Heel jammer, want heb er dus niks meer aan. Verder is de levering enzo prima.

Reactie De Zwangerschapspiercing:

Spijtig te horen dat het bedeltje er al af is mail ons even over welke bestelling het gaat dan sturen we je een nieuwe toe.

Paulien Peters

Goede en snelle levering maar slechte kwaliteit

Arya

Snel geleverd

snelle levering, goed ingepakt verzonden

Denise

De juiste kwaliteit, prijs en service!!

Ik ben zeer vriendelijk en snel door jullie geholpen. De kwaliteit en prijsverhouding zijn goed en de levering was snel. Kan niets anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben.