Ik heb goede ervaringen met De Waal. Prachtige nieuwe Caddy, snelle en heldere afspraken als antwoord op mijn wensen en vragen.

Makkelijk te regelen. Klantvriendelijk. En snel geregeld.

Snelle respons op de aanvraag via de website om zo de reservering definitief te maken. Mocht de auto eind voorgaande dag al ophalen i.v.m. het geplande gebruik voor acht uur 's ochtends. Borg... Snelle respons op de aanvraag via de website om zo de reservering definitief te maken. Mocht de auto eind voorgaande dag al ophalen i.v.m. het geplande gebruik voor acht uur 's ochtends. Borg wordt ook altijd snel weer teruggeboekt.

Heel goed..allemaal vriendelijke mensen en een fantastische bus gehuurd

Goed bereikbaar en snelle vriendelijke service

Ik had een bus gehuurd voor dinsdag maar last moment kon ik niet, na een belletje was de afspraak verzet naar de volgende dag zonder moeilijk te doen. Aardige medewerkers die je graag helpen.

Wij huren voor onze vakanties regelmatig een auto via De Waal autoverhuur. De reservering en communicatie verlooploopt altijd soepel. De auto's zijn zo goed als nieuw. Aanrader!

Top! Alles super geregeld.

Top autoverhuur bedrijf. Je merkt dat ze hun auto's koesteren. Huren gaat uiterst makkelijk en soepel. Fijn personeel.

Fijne auto gekregen tijdens de wintersportactie. Blij met de winterbanden en de sneeuwketting. Hele snelle mailbeantwoording. Op locatie ook goed geholpen. Volgend jaar weer.