Peter

Goed bedrijf, goede info over de verzorging van de olijfboom. Vlotte bezorging

Persoonlijke hulp en vlotte bezorging

M. Woltinge

Snelle en uitstekende service.

Snelle berichtgeving bijv. bij vertraging van levering.

Frank

Prima volgens afspraak

Komt afspraken na.

Mullens

Dienstverlening top
iets stuk aangeleverd gekregen, dadelijk kosteloos opgelost

dienstverlening

Willie

Veel voorraad en snelle levering

Kitty

Perfect

Mooie producten, makkelijke site, snel te bestellen, goede communicatie en snelle levering.

Van blankenstein

Uiteindelijk boomafdekking in afwijkende kleur wel ontvangen, in dank

Goede en vele passende materialen en bomen die het niet alleen goed bij jullie doen, maar ook bij ons thuis. Het is altijd de moeite waard om via een ommetje toch bij u langs te gaan, om een... Goede en vele passende materialen en bomen die het niet alleen goed bij jullie doen, maar ook bij ons thuis. Het is altijd de moeite waard om via een ommetje toch bij u langs te gaan, om een aanschaf te doen

Peter

Ik had speciaal voor de Olijfgaardshop gekozen vanwege de beloofde levertijd van 1-3 werkdagen. In mijn vorige warmtekabel was namelijk kortsluiting opgetreden toen ik hem om een boom wikkelde omdat... Ik had speciaal voor de Olijfgaardshop gekozen vanwege de beloofde levertijd van 1-3 werkdagen. In mijn vorige warmtekabel was namelijk kortsluiting opgetreden toen ik hem om een boom wikkelde omdat er een vorstperiode aan ging komen. Ik had dus maar een paar dagen om een nieuwe te kopen. Vervolgens heeft het twee weken geduurd voordat de kabel geleverd werd! Toen was de vorstperiode dus al voorbij. Ik heb twee keer gevraagd waar de kabel bleef en twee keer hebben ze een loze belofte gedaan. Ik hoop dat mijn boom het gered heeft. Kopen bij een webshop doe je op basis van vertrouwen. Hier bestel ik dus nooit meer.
Na mijn review op google kwamen ze met de reactie dat ze tweemaal een update gegeven hebben en aangeboden hebben om de bestelling te annuleren. Dat eerste klopt, maar beide keren pas nadat ik er om vroeg, dus dat hebben ze zeker niet uit zichzelf gedaan. En dat tweede is gewoon een leugen. En dan ook nog durven te beweren dat ze er geen reactie op hebben gehad. Dit zijn gewoon leugenaars

Kan er geen bedenken

Reactie De Olijfgaard Shop:

Wij hebben klant direct gemeld dat deze kabel niet voorradig is en dit circa 10 werkdagen zou duren. Klant is hiermee akkoord gegaan en bestelde kabel is inderdaad na 10 dagen geleverd. Het verbaasd... Wij hebben klant direct gemeld dat deze kabel niet voorradig is en dit circa 10 werkdagen zou duren. Klant is hiermee akkoord gegaan en bestelde kabel is inderdaad na 10 dagen geleverd. Het verbaasd ons dan ook om vervolgens een dergelijk recensie te plaatsen. Klant maakt ons uit voor leugenaar, maar er is hier maar 1 iemand die niet de waarheid spreekt en dat zijn niet wij. Wij doen ons uiterste best om elke klant tevreden te stellen, zijn altijd per e-mail info@deolijfgaardshop.nl en telefonnisch op 0578-692097 bereikbaar, maar tegen dit soort reacties valse aantijgingen kunnen wij helaas niets beginnen.

VERSTRAETEN LUDO

Bedrijf werkt correct, snel en kwaliteit is uitstekend.

Snelheid

A.Hazenberg