Deskundigheid
Veiligheid
Medewerkers

Klant, blaak

Rotterdam

Bij de ingang blijf de draaideur steeds vast zitten bij elke klant moet de mederwerker naar de deur lopen met afstand weer maken. Te druk lang wachten om aan de beurt te zijn

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte mevrouw (anoniem), bedankt dat u de moeite genomen heeft voor een review. In antwoord op uw verbeterpunt. De draaideur is beveiligd. Onze medewerkers van de vestiging geven verdere toegang... Geachte mevrouw (anoniem), bedankt dat u de moeite genomen heeft voor een review. In antwoord op uw verbeterpunt. De draaideur is beveiligd. Onze medewerkers van de vestiging geven verdere toegang als dit mogelijk is. Let u bij een bezoek op de verdere aanwijzing die gegeven wordt. In sommige situaties zijn er meerdere mensen die tegelijk de kluis willen bezoeken. Wij vragen hierbij om uw begrip. Wij zijn u graag verder van dienst bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

Hunsche

Prima service we zijn goed geholpen

Nijmegen

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Hunsche, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste mevrouw Hunsche, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

Pen

Heel fijn contact met de medewerkster aan de balie.

Purmerend

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw (anoniem), wat fijn dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft voor uw review. Wij helpen graag verder bij u volgende bezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De... Beste mevrouw (anoniem), wat fijn dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft voor uw review. Wij helpen graag verder bij u volgende bezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

Dhoen

Perfect

Den Haag

Nvt

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Dhoen, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste mevrouw Dhoen, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

M Vuurman

Super

Den Bosch

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer Vuurman, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste meneer Vuurman, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

Prive

Goed verlopen

Rotterdam

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer (anoniem), Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste meneer (anoniem), Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

Reichgelt

Werken correct en zijn vriendelijk

Breda

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer Reichgelt, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste meneer Reichgelt, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

Mulder

Vandaag een slechte ervaring met de baliemedewerker.
Vandaag een slechte ervaring met de baliemedewerker.
Deze kon niet accepteren dat ik even iets uit de kluis pakte en in mijn tas deed. Daarna was ik klaar. Hij bleef maar doorzeuren dat dat in een kamertje moest gebeuren. “Dat zijn de regels” tot nu toe heb ik het altijd zo gedaan als vandaag het geval was. Met dien verstande dat normaliter de baliemedewerkster zich even afwende als ik iets in de kluisdoos deed of er uit haalde. Deze man bleef kijken en zeuren dat ik naar een kamertje moest. Onprofessioneel, onvriendelijk, drammerig en geen gevoel voor vriendelijke service zoals ik bij alle ander medewerkers van DNK wel ervaren heb.

Wassenaar

Deze man beter opleiden of laten gaan.

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte heer Mulder, hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft voor een review. U heeft inmiddels telefonisch contact met ons gehad. Kluisbezoeken vinden plaats volgens ons huidige... Geachte heer Mulder, hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft voor een review. U heeft inmiddels telefonisch contact met ons gehad. Kluisbezoeken vinden plaats volgens ons huidige beveiligingsprotocol waarbij er gebruik gemaakt dient te worden van de privékamer. Hier kunnen onze medewerkers bij een kluisbezoek op wijzen. Onze oprechte excuses als u dit op een andere wijze ervaren heeft. Uw feedback wordt intern besproken voor algemene verbetering. Wij zijn u bij een volgend bezoek graag verder van dienst. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

Van melis

Netjes en behulpzaam

Eindhoven

Nee

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Van Melis, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste mevrouw Van Melis, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

PJF

Prima plek. Voelt veilig.

Tilburg

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer PJF, hartelijk dank voor uw review. Fijn dat u tevreden bent! Bedankt voor uw review. Wij helpen u de volgende keer graag verder. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis