Deskundigheid
Veiligheid
Medewerkers

Daan

Vriendelijk en keurig ontvangen door mevr. Geeft een veilig gevoel en daarom ook gekozen om hier een kluis te huren.

Tilburg

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste Daan, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag... Beste Daan, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

Schroijen

Zeer tevreden

Eindhoven

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer Schroijen, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste meneer Schroijen, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

Particulier

Buiten gewoon vriendelijk was de mevrouw,wij zijn zeer tevreden over de ontvangst.

Eindhoven Aalsterweg

Geen verbeterpunten,alles naar wens.

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste heer (anoniem), hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft voor een review. Wat fijn dat u tevreden bent. Bedankt voor uw waardering. Wij zijn u graag van dienst bij een volgend kluisbezoek.... Beste heer (anoniem), hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft voor een review. Wat fijn dat u tevreden bent. Bedankt voor uw waardering. Wij zijn u graag van dienst bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

Sietse van Dam

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel

Heerenveen

Een oprijplaat voor de deur zodat mensen in een rolstoel of slecht ter been zijn zonder hulp naar binnen kunnen.

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte heer van Dam, Hartelijk dank voor het achter laten van een review en feedback. Uw opmerking zullen wij ter overweging meenemen voor eventuele verbeteringen in de toekomst. Wij helpen u graag... Geachte heer van Dam, Hartelijk dank voor het achter laten van een review en feedback. Uw opmerking zullen wij ter overweging meenemen voor eventuele verbeteringen in de toekomst. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek . Met vriendelijke groeten, Lisa | De Nederlandse Kluis

Patrick

Haarlem

De bereikbaarheid en parkeer gelegenheid zijn erg slecht.
En de tijden dat je bij de kluis kan

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste Patrick, hartelijk dank dat u ons beoordeeld met goed. In antwoord op uw verbeterpunten. Parkeren doet u bij ons in Haarlem het dichtstbijzijnd aan de Wagenweg t.h.v. nummer 2 t/m 24, hier... Beste Patrick, hartelijk dank dat u ons beoordeeld met goed. In antwoord op uw verbeterpunten. Parkeren doet u bij ons in Haarlem het dichtstbijzijnd aan de Wagenweg t.h.v. nummer 2 t/m 24, hier staat u direct om de hoek bij onze vestiging. De openingstijden zijn afgestemd op de huidige bezoekers aantallen. Mochten deze in de toekomst wijzigen dan zullen wij overwegen deze te herzien. Wij zijn u graag verder van dienst bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

Armand

Op en top

Breda

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste Armand, hartelijk dank voor uw review. Fijn dat u tevreden bent! Graag tot ziens op de vestiging voor een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

Van swol

Zeer vriendelijke mensen

Breda

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Van Swol, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste mevrouw Van Swol, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

E.A. van Huisstede

Vriendelijke medewerkers, nette service en binnen 15 min toegang tot de kluis.

Amersfoort

In uw veiligheidsschrijven staat aangegeven dat de traliedeur, waarachter de kluizen zich bevinden, opslot zijn. Mijn ervaring is dat meerdere malen bij mijn bezoek aan de kluis deze traliedeur Niet... In uw veiligheidsschrijven staat aangegeven dat de traliedeur, waarachter de kluizen zich bevinden, opslot zijn. Mijn ervaring is dat meerdere malen bij mijn bezoek aan de kluis deze traliedeur Niet altijd is slot is en de betreffende medewerker deze deur zonder sleutel kon openen door er alleen maar tegenaan te duwen.

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer Van Huisstede, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Bij elk kluisbezoek loopt er een collega met u mee naar uw kluis zoals u gewend bent. Hierin dienen wij een protocol te volgen.... Beste meneer Van Huisstede, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Bij elk kluisbezoek loopt er een collega met u mee naar uw kluis zoals u gewend bent. Hierin dienen wij een protocol te volgen. Ik wil u hartelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen door uw waardering achter te laten in een review. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

De Keijzer

Prima ontvangst

Tilburg

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Keijzer, hartelijk dank voor uw review. Graag tot zien op uw vestiging voor een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

Klant, blaak

Rotterdam

Bij de ingang blijf de draaideur steeds vast zitten bij elke klant moet de mederwerker naar de deur lopen met afstand weer maken. Te druk lang wachten om aan de beurt te zijn

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte mevrouw (anoniem), bedankt dat u de moeite genomen heeft voor een review. In antwoord op uw verbeterpunt. De draaideur is beveiligd. Onze medewerkers van de vestiging geven verdere toegang... Geachte mevrouw (anoniem), bedankt dat u de moeite genomen heeft voor een review. In antwoord op uw verbeterpunt. De draaideur is beveiligd. Onze medewerkers van de vestiging geven verdere toegang als dit mogelijk is. Let u bij een bezoek op de verdere aanwijzing die gegeven wordt. In sommige situaties zijn er meerdere mensen die tegelijk de kluis willen bezoeken. Wij vragen hierbij om uw begrip. Wij zijn u graag verder van dienst bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis