Deskundigheid
Veiligheid
Medewerkers

Michael Beaumont

Helemaal top! Alles werd heel goed en vriendelijk uitgelegd en het voelde erg vertrouwd.

Haarlem

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer Beaumont, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste meneer Beaumont, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

Mirjam Huisman

Altijd fantastische service en zeer vriendelijke receptioniste!

Hilversum

Geen verbeterpunten, alleen zo doorgaan!

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Huisman, hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft voor een review. Wij zijn u graag verder van dienst bij een volgend kluisbezoek op uw vestiging. Met vriendelijke groet, Rutger |... Beste mevrouw Huisman, hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft voor een review. Wij zijn u graag verder van dienst bij een volgend kluisbezoek op uw vestiging. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

Steenbrink

Één hele goede ervaring

Utrecht

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer Steenbrink, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste meneer Steenbrink, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

M. Berger

Over mijn ervaring met de Nederlandse Kluis Hilversum is niet dan goeds te melden. Altijd zeer vriendelijk, professioneel en correct geholpen als ik weer gebruik zou moeten maken van een externe... Over mijn ervaring met de Nederlandse Kluis Hilversum is niet dan goeds te melden. Altijd zeer vriendelijk, professioneel en correct geholpen als ik weer gebruik zou moeten maken van een externe kluis ga ik zéker weer gebruik maken van De Nederlandse Kluis.

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Berger, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Met vriendelijke groet, Irene | De... Beste mevrouw Berger, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

I. van Oudgaarden

Dordrecht

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte mevrouw van Oudgaarden, Hartelijk dank voor het achter laten van een review. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek. Met vriendelijke groeten, Lisa | De Nederlandse Kluis

Van Dijk

Amsterdam

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste heer van Dijk, hartelijk dank voor uw review. Fijn dat u tevreden bent met onze dienst. Graag tot ziens bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

A.Kastelein

Erg klantvriendelijk

Utrecht

Nee

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Kastelein, hartelijk dank voor uw review. Fijn dat u tevreden bent. Wij zijn u graag van dienst bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

J.Yman

Prettige ontvangst. Klantvriendelijk en klantgericht

Den Haag aan de Bezuidenhoutseweg

Op dit moment niet te bedenken.

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Yman, hartelijk dank voor uw positieve review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag verder van dienst. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

G.a. van Dee

Vriendelijk en behulpzaam

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte mevrouw van Dee, Hartelijk dank voor het achter laten van een review en feedback. Uw opmerking zullen wij ter overweging meenemen voor eventuele verbeteringen in de toekomst. Wij helpen u... Geachte mevrouw van Dee, Hartelijk dank voor het achter laten van een review en feedback. Uw opmerking zullen wij ter overweging meenemen voor eventuele verbeteringen in de toekomst. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek . Met vriendelijke groeten, Lisa | De Nederlandse Kluis

r.p. de bijl

Zakelijk, snel en vriendelijk.

wassenaar

Reactie De Nederlandse Kluis:

Geachte heer de Bijl, Hartelijk dank voor het achter laten van een review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek . Met vriendelijke groet, Lisa | De... Geachte heer de Bijl, Hartelijk dank voor het achter laten van een review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek . Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis