Deskundigheid

Uitstekend, zeer klantvriendelijk

Zaandam

Nvt

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste Annemarie, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Met vriendelijke groet, Irene | De... Beste Annemarie, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

J van Buuren

Gewoon

Bezuidenhoutseweg Den Haag

een heldere routebeschrijving uitreiking tbv verhuizing inhoud kluis hoe te komen bij de nieuwe vestiging Spaarnepein 2 is ESSENTIEEL!

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste heer van Buuren, hartelijk dank voor uw positieve review en bruikbare tip. Wij zijn onze klanten bij een overstap zo behulpzaam als mogelijk in het juist doorverwijzen naar de nieuwe vestiging... Beste heer van Buuren, hartelijk dank voor uw positieve review en bruikbare tip. Wij zijn onze klanten bij een overstap zo behulpzaam als mogelijk in het juist doorverwijzen naar de nieuwe vestiging Den Haag, Spaarneplein. Bij een volgend kluisbezoek zijn wij u graag verder van dienst. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

Farid Mbarki

Uitmuntend. Perfecte service door de dame achter de balie. Zeer professioneel en zeer prettig om mee te werken.

Wassenaar

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer Mbarki, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste meneer Mbarki, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

Butink

Zeer positief

Maastricht

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer Butink, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste meneer Butink, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

W. Jansen

Goed geholpen prima uitleg door Carien

Breda

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer Jansen, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste meneer Jansen, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

K A

Vandaag geholpen door Carien, ontzettend fijne en veilige ervaring gehad. Veiligheid en privacy staat echt op nummer 1 hier. Bedankt voor het vertrouwen

Breda

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer (anoniem), Hartelijk dank voor het achter laten van een review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De... Beste meneer (anoniem), Hartelijk dank voor het achter laten van een review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

Esen

Ik werd zeer welkom ontvangen door de medewerkster, alles is goed uitgelegd. 10 punten voor de service.

Tilburg

Geen verbeterpunten

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Esen, Hartelijk dank voor het achter laten van een review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De... Beste mevrouw Esen, Hartelijk dank voor het achter laten van een review. Wat fijn dat u tevreden bent. Wij helpen u graag verder bij uw volgende kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Lisa | De Nederlandse Kluis

Pascal Bom

Bijzonder vriendelijke en professionele mensen. Goede uitleg over de procedures. Ik ben vetrokken met een zeer gerust gevoel.

Zaandam

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste heer Bom, hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft voor een review. Wat fijn dat u zo tevreden bent. Wij zijn u graag verder van dienst bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet,... Beste heer Bom, hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft voor een review. Wat fijn dat u zo tevreden bent. Wij zijn u graag verder van dienst bij een volgend kluisbezoek. Met vriendelijke groet, Rutger | De Nederlandse Kluis

Tugce

Wij worden altijd geholpen door Mady! Erg zorgvuldig en gezellig! Top service. We vinden het ook fijn om een vast gezicht te hebben voelt gelijk meer vertrouwelijk !

Tilburg

Niets

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste mevrouw Tugce, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste mevrouw Tugce, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis

Janssen

Zeer goed

Oss

Reactie De Nederlandse Kluis:

Beste meneer Janssen, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend... Beste meneer Janssen, Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent. Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen door uw mooie waardering achter te laten in een review. Wij zijn u bij een volgend kluisbezoek graag weer van dienst. Met vriendelijke groet, Irene | De Nederlandse Kluis