Wil

Soepele contacten, alleen moest ik zelf bellen wanneer glas geplaatst zou worden nadat de verwachte levertijd verstreken was. Er kon geen gewoon dubbel glas geleverd worden, alleen HR. En dat voor... Soepele contacten, alleen moest ik zelf bellen wanneer glas geplaatst zou worden nadat de verwachte levertijd verstreken was. Er kon geen gewoon dubbel glas geleverd worden, alleen HR. En dat voor een buitendeur van 60x100. Plaatsing was goed, alleen afwerking is belabberd. Gaslat moest aangepast worden rondom sloten. Naad van 4 tot 7mm wordt dichtgekit.
Aansluiting met andere glaslat (45°) ziet er niet uit. Jammer dat ik geen foto mee kan sturen.

Neen.

Tiecken

Top

Monteur is netjes en regels alles netjes super

H. Van Hoften

Gemixed.
Prijs voor het glas is prima
De 2 glaszetters vakkundig, netjes, goed advies. Prima kerels
Opvolging voor het vervolg door de Glas ambulance zeer slecht.
Gemixed.
Prijs voor het glas is prima
De 2 glaszetters vakkundig, netjes, goed advies. Prima kerels
Opvolging voor het vervolg door de Glas ambulance zeer slecht.

Geen antwoorden op een mail n.a.v. een 2e offerte. Ook geen opvolging nadat ik nog eens gebeld heb. Wel factuur sturen terwijl het zetten van de 2e ruit.
Het te spreken over dit hele vervolg

De 2 glaszetters. Zie voorgaand punt

Fysio Novio

Goed telefonisch bereikbaar en snelle service

De Mey

Hele goede service, vriendelijke medewerkers. Vrij grote dubbele beglazing is vakkundig en snel vervangen. Naderhand ook nog keurig de boel opgeruimd, en alles heel vriendelijk.
Aanrader!

Vriendelijk, vakkundig, snel.

Van der Sanden en Smit

Klantgericht, betrouwbaar

Monique Jansen

Gewoon dik tevreden, alles volgens afspraak en keurig mijn ruit geplaatst door een vriendelijke kraanmachinist en 2 medewerkers van de Glasambulance.

Hans van Reem

Inmiddels een aantal keren gebruik gemaakt van de Glasamulance , en altijd snel en alles correct afgehandeld.
Laatste keer klein foutje , er zijn neus latjes geplaatst ipv normale latjes , zonder overleg. Gebeld , het werd snel hersteld , faktuur werd na herstel gestuurd , dus prima opgelost , en prima service. Dus volgende keer bij glas problemen gewoon
weer Glasambulance bellen.

Altijd telefonisch bereikbaar , komen eerst zelf opmeten , goede service.

Burhan Demiri

Super fijn! Snelle actie. Vriendelijk personeel. Nette afwerking

Ik vond het een zeer prettige ervaring.
Ik had Twee mannen Deens een Michel
Zeer vriendelijke en beleefd

van Elst

Zeer goed werk geleverd

alles goed verzorgd. je ziet er niets meer van