Louise

Zit 6weken te wachten op een ander raam

Reactie De Glasambulance:

Ik begrijp dat dit voor u lang is echter i.v.m. productiecapaciteit is momenteel de doorloop tijd 8 weken.

Marikenhuis

Snelle, vlotte service van Kevin.

Aardige mensen, klantgericht

Saskia

De deur niet goed vast gehouden en de ruit dus kapot, wat nu zo in het weekiend?

Gelukkig een snelle reparatie door de jongens van de Glasambulance, dank hiervoor!

TB

Ze laten jou wachten, iedere keer andere smoes, uiteindelijk word er gezegd na 24 uur kom niet meer terwijl woningstichting er een spoedopdracht heeft gedaan.

Smoesjes verzinnen

Ahmet

Glas die maar niet binnen komt of verkeerd geleverd wordt et etc. heb onder tussen al meerdere verschillende excuses gehoord.

telefoon wordt snel beantwoord.

Safe Investments Real Estate BV

Perfecte communicatie

afspraak is afspraak

van den Nieuwenhof JAJ

Vandaag zijn bij ons 2 ramen door De Glasambulance vervangen.
De montage werd door Frank gedaan, welke zijn vak verstaat.
Werkt zeer precies en netjes. frank is zeer vriendelijk en een...
Vandaag zijn bij ons 2 ramen door De Glasambulance vervangen.
De montage werd door Frank gedaan, welke zijn vak verstaat.
Werkt zeer precies en netjes. frank is zeer vriendelijk en een perfekt visitekaartje voor het bedrijf...en grote pluim voor Frank.

duidelijk aangeven en nakomen van plaatsingstijdstip, vakkundig, keurig in het afwerken en opruimen.

Chi

Arnhem glasambulance Pascal
Goede service snel nieuwe ruit geplaatst

Vriendelijk en vlot

A. ten Have

De glaszetters (Lau en Angelo) van de Glasambu Nijmegen zijn geweest en ik heb weer een nette tuindeur. Glaszetters waren heel vriendelijk en vakbekwaam. Werd van te voren nog even aan de afspraak... De glaszetters (Lau en Angelo) van de Glasambu Nijmegen zijn geweest en ik heb weer een nette tuindeur. Glaszetters waren heel vriendelijk en vakbekwaam. Werd van te voren nog even aan de afspraak herinnerd en kort voor ze kwamen nog eens gebeld. Heel correct!

Zie boven.

sjoerd