Martin

Prima bedrijf

Snelle communicatie en er wordt netjes gewerkt.

donker

Goed, ik had al een cv ketel gekocht 3 jaar geleden

doen wat ze aanbieden

Kees Baaten

Prima!

Duidelijke offerte, afspraken worden nagekomen. Vriendelijk en vakkundig personeel.

de blaeij

Goed en redelijk goede prijs kwaliteit

goed product en personeel

Dakkus

Zeggen, terwijl de monteurs er zijn de afspraak af. Leidinggevende zou contact opnemen nog steeds niet gedaan. Monteurs top. Kennis,flexibel en meedenkend. De monteurs halen het falende kantoor... Zeggen, terwijl de monteurs er zijn de afspraak af. Leidinggevende zou contact opnemen nog steeds niet gedaan. Monteurs top. Kennis,flexibel en meedenkend. De monteurs halen het falende kantoor omhoog. Kantoor een 5 monteurs 10 met een griffel

Top monteurs

Reactie De Eilanden Installatie Techniek:

Bedankt voor uw feedback. Mijn collega heeft u inmiddels gesproken, en ik begreep dat uw ongenoegen over onze communicatie met kantoor is opgelost. Nogmaals onze excuses hiervoor. We nemen dit mee... Bedankt voor uw feedback. Mijn collega heeft u inmiddels gesproken, en ik begreep dat uw ongenoegen over onze communicatie met kantoor is opgelost. Nogmaals onze excuses hiervoor. We nemen dit mee zodat we dit in het vervolg kunnen verbeteren. Wel fijn om te horen dat u de monteurs een 10 met een griffel geeft. Wij wensen u in ieder geval heel veel plezier van uw warmtepompsysteem, en blijven natuurlijk in de toekomst ook graag voor u klaar staan.

JvV

Zeer goed

vakmanschap en meedenkend

Reactie De Eilanden Installatie Techniek:

Hartelijk bedankt voor dit mooie eindcijfer. We wensen u veel plezier van uw nieuwe systeem.

CG

scherp geprijsd

Beste heer Goedegebure,
Bedankt voor uw kort maar krachtige review. Wij hopen dat de zon maar veel mag schijnen op uw nieuwe zonnepanelen systeem.

Pijper

Op zich prima ervaring. Uitvoering denkt mee voor de beste oplossing.

Goed vindbaar op internet. Uitvoering doet niet moeilijk en denkt mee voor de beste oplossing.

Reactie De Eilanden Installatie Techniek:

Fijn om te horen dat uw ervaring met ons prima was. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe hybride warmtepompsysteem.

Terry

Zoals ik het graag zie een niet lullen maar poetsen mentaliteit.

Denken mee. Komen afspraken na. Zijn op tijd. Goede tarieven.

Beste Terry,
Bedankt voor deze leuke review. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen.

Hans Scholten

De Eilanden heeft bij ons vakantiehuis in Den Osse zonnepanelen geinstalleerd. Van eerste contact, offerte, tot bezichtiging/opname en installatie ging zeer vlot, binnen 2 maanden. De installateurs... De Eilanden heeft bij ons vakantiehuis in Den Osse zonnepanelen geinstalleerd. Van eerste contact, offerte, tot bezichtiging/opname en installatie ging zeer vlot, binnen 2 maanden. De installateurs waren vriendelijk en zeer vlot. Ze reageren vlot op vragen, zowel via de telefoon als via de email. Een klein puntje van aandacht ter verbetering van de service zou kunnen zijn om klanten vooraf te informeren dat de Enphase optimizers gelimiteerd zijn op maximaal 300W output en dus de opbrengst van moderne panelen (bijv. 435Wp) flink aftoppen. Op zich is dat niet heel erg en fijn voor de netbeheerder (peaktrashing!), maar ik had dit graag van tevoren geweten en dan wellicht zwaardere en duurdere optimizers gekozen.

Goede prijs, goede deskundige installatie, snelle reacties via telefoon en mail en vriendelijke mensen.

Beste heer Scholten,
Beste heer Scholten,
Bedankt voor deze mooie review. Fijn om te horen dat u een tevreden klant bent. Ik zal u per mail een prestatieoverzicht sturen van het gemonteerde Enphase systeem. Een hoop klanten denken inderdaad dat het aftoppen nadelig is, maar met dit systeem heeft u op andere momenten (bijvoorbeeld bij bewolkt weer) weer een groot voordeel. Het uiteindelijke rendementverlies is op jaarbasis kleiner dan 1%. Bij een hoop andere systemen is dit niet haalbaar.
Wij wensen u veel opbrengst van uw zonnepanelensysteem, en mochten we in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen, horen wij het graag.