Uitstekende service

Vriendelijk personeel en oprechte langdurige aandacht

Mooie zaak met ruim assortiment aan jurken en accesoires. Vriendelijke bejegening, mooie pasruimte genoeg tijd voor het uitproberen van verschillende jurken. Hele goede ervaring!

Vriendelijk personeel, ruim assortiment, mooie pasruimte, makkelijk te vinden/parkeren. Er wordt voor gezorgd dat je een bijzondere dag hebt.

Michel

Ik ben bij de Bruidshoek geweest voor het passen en op maat laten maken van mijn trouwpak.

Zeer vriendelijk en hele goede service

Jessica

Een afspraak gemaakt om jurken te passen bij De Bruidshoek, op aanraden van een vriendin en een collega. Allereerst heel fijn een bevestiging gekregen op mijn mailtje, werd even netjes gebeld en... Een afspraak gemaakt om jurken te passen bij De Bruidshoek, op aanraden van een vriendin en een collega. Allereerst heel fijn een bevestiging gekregen op mijn mailtje, werd even netjes gebeld en kreeg nog mooie kaarten thuisgestuurd om op te sturen naar mijn Bridal Crew om ze uit te nodigen voor het jurken passen. Via internet mijn top 3 aan jurken ingestuurd en deze werden voor mij klaar gehangen zodat ik die als eerste kon passen.

Op de dag van mijn afspraak gezellig ontvangen, kopje koffie en thee erbij. Claudia en Danitia hebben me fantastisch geholpen. Uitleg gegeven over van alles, ze maakten er echt een feestje van. Stelden me ook gerust want ik was hartstikke zenuwachtig. Uiteindelijk dé jurk gevonden (uiteindelijk iets totaal anders dan wat ik dacht mooi te vinden, Claudia en Danitia wisten beter wat ik zocht dan ik zelf) en Yes to the dress gezegd met een glaasje prosecco. Alle informatie over bestellen, passen etc ook op papier meegekregen om na te lezen en je kunt altijd contact opnemen als iets niet duidelijk is. Het is toch jammer dat ik na 5 jurken klaar was, zo'n feestje is het om jurken te passen bij De Bruidshoek.

Vriendelijk, goede service, heel veel keuze. Je voelt je heel welkom en niets is te gek.

Heel fijn bedrijf met professionele medewerkers.

Ontzettend klantgericht. Er wordt echt gekeken naar de wijze waarop ik als klant me het beste geholpen voelde.

Karin

Een paar weken geleden heb ik mijn bruidsjurk uitgezocht bij de Bruidshoek. Van het begin tot het eind wordt je goed verzorgd. Van een kopje koffie tot proscecco als de jurk uitgekozen is. Ik heb 6... Een paar weken geleden heb ik mijn bruidsjurk uitgezocht bij de Bruidshoek. Van het begin tot het eind wordt je goed verzorgd. Van een kopje koffie tot proscecco als de jurk uitgekozen is. Ik heb 6 jurken gepast en ik was opgegeven moment een beetje in paniek. Ik dacht dat mijn jurk er niet bij zat. Ik werd toen gerustgesteld en het is natuurlijk gelukt. Het voelde erg goed en ze zijn erg vriendelijk!

Vriendelijk, behulpzaam en duidelijk. Er is een ruime keuze aan jurken en ze nemen de tijd voor je. Ik voelde mij niet opgejaagd of verplicht een jurk aan te schaffen.

R. Schavemaker

Bij de bruidshoek gekomen omdat ik goede verhalen had gehoord. Eenmaal een afspraak gemaakt werd ik heel vriendelijk geholpen en werd met mijn wensen meegedacht.

Zeer gastvrij

Helemaal top!

Ik ben heel goed geholpen met mijn keus. Was een hele lieve vriendelijke dame die mij hielp. Helemaal top! Niks op aan te merken.

Ik ben met mijn moeder en schoonzusje langs geweest om mijn bruidsjurk uit te zoeken. De afspraken om te passen/vermaken moeten nog komen

Er is veel ruimte en keus

Erwin

Erg positieve ervaring. Bereid je te helpen en met je mee te denken!

Ruime keuze. Vriendelijk personeel.