Een hele gastvrije ontvangst en vriendelijk personeel

Vriendelijk eerlijk en fijn geholpen

Sophie

Een warme ontvangst. Er wordt meegedacht, maar vooral geluisterd.

Er werd geluisterd naar wat ik wilde en er werd niet iets aangepraat.

Amrita malhotra

Ontzettend goed! Enorm behulpzaam en luisteren echt naar wat je wil. Eenmaal de jurk gevonden werd het gevierd met een prosecco, topdag gehad

-persoonlijke aandacht
- mooie kwaliteit jurken
- goeie nazorg

Sabine Spreeuw

We zijn hartelijk ontvangen en we voelden ons gelijk op ons gemak. Er is goed naar ons geluisterd en we hebben uitgebreid rond kunnen kijken. Het passen is heel plezierig verlopen. We zijn zeker... We zijn hartelijk ontvangen en we voelden ons gelijk op ons gemak. Er is goed naar ons geluisterd en we hebben uitgebreid rond kunnen kijken. Het passen is heel plezierig verlopen. We zijn zeker heel blij met jullie.

Zie boven

Bij de Bruidshoek hebben ze me super goed geholpen. Ik kon helemaal mezelf zijn en had een super leuke klik met de medewerkster. Het is toch een bijzonder moment als je de jurk vind (en de zoektocht... Bij de Bruidshoek hebben ze me super goed geholpen. Ik kon helemaal mezelf zijn en had een super leuke klik met de medewerkster. Het is toch een bijzonder moment als je de jurk vind (en de zoektocht niet te vergeten). Ze was heel betrokken en kon goed inschatten welke kant ik op wilde, zonder dat ik dat zelf echt goed wist.

Openheid, ontspannen sfeer, vertalen de signalen goed naar de perfecte jurk.

Chantel

Grote nette zaak, vriendelijk en kundig personeel EN een enorme collectie bruidsjurken maakt dat je de juiste jurk zeker vindt.
Toen ik eenmaal aan het passen was merkte ik pas hoe groot de...
Toen ik eenmaal aan het passen was merkte ik pas hoe groot de druk voor een bruid is om de perfecte jurk te vinden. Dan is het fijn dat er zeer ruime keuze is in jurken EN dat alle accessoires voor handen zijn (schoenen, sluiers etc) om het plaatje af te maken.
Ik ben zeer goed geslaagd voor mijn bruidskleding en weet zeker dat ik de mooiste zal zijn op onze grote dag.

Uitgebreide collectie jurken, schoenen en andere accessoires. Kundig personeel die je met een glimlach in de mooiste jurken hijst. Schone, lichte winkel, goede communicatie van bevestiging van de... Uitgebreide collectie jurken, schoenen en andere accessoires. Kundig personeel die je met een glimlach in de mooiste jurken hijst. Schone, lichte winkel, goede communicatie van bevestiging van de afspraak(en) tot parkeergelegenheid. Overal wordt aan gedacht.

Het personeel was erg behulpzaam en alles verliep vlekkeloos. Minpunt was wel dat er geen een keer naar m'n prijsklasse was gevraagd, waardoor ik in alle drukte vergeten was aan te geven wat m'n... Het personeel was erg behulpzaam en alles verliep vlekkeloos. Minpunt was wel dat er geen een keer naar m'n prijsklasse was gevraagd, waardoor ik in alle drukte vergeten was aan te geven wat m'n prijsklasse was en mij opeens een jurk was 'aangesmeerd' die vele malen duurder was dan ik vooraf in m'n hoofd had.

Uitleg was goed, verder goed geholpen.

Sebastiaan Dekker

Mijn ervaringen met de Bruidshoek zijn zeer goed. Er wordt persoonlijke aandacht gegeven, er wordt tijd genomen en afspraken worden nagekomen.

Persoonlijke aandacht.
Geen tijdsdruk.
Afspraken nakomen.
Meedenken.

Melissa

Claudia heeft mij begeleidt in het vinden van dé jurk. Dit deed ze met erg veel kennis en vooral veel geduld!

Geduld van de verkoopdame Claudia

Ik ben erg goed geholpen!

Super service en mooie jurken!