Fijn en professioneel geholpen. Ik voelde mij goed op mijn gemak tijdens de afspraak. Er werd geluisterd en ik heb de perfecte jurk gevonden.

Ik werd heel erg professioneel en vriendelijk geholpen.

Renate wagner

Ik ben goed geholpen. Achteraf wilde ik graag nog een keer extra passen, dit ook geen probleem, topservice!

Heel fijn ingericht, privacy, veel keus, kundige doeltreffende verkoopster.

Judith

Heel erg goed geholpen! De jurk die ik zocht zat erbij! Zeer goede service :)

Veel keuze, goede service!

Estrella

Gekozen voor de Bruidshoek door gelezen klantenervaringen en door hun beschreven benaderingswijze en manier van werken. Ik heb er beslist geen spijt van! Het was mijn eerste afspraak voor het passen... Gekozen voor de Bruidshoek door gelezen klantenervaringen en door hun beschreven benaderingswijze en manier van werken. Ik heb er beslist geen spijt van! Het was mijn eerste afspraak voor het passen van trouwjurken en ben ook direct geslaagd. Rianca’s hulp was voortreffelijk. Zij luisterde goed naar mijn wensen en geen enkele jurk die ik heb aangehad vond ik niet mooi. Ze liet voldoende ruimte tussen pasmomenten, gaf mijn moeder en schoonmoeder ook op een leuke manier aandacht en heeft mij op geen enkel moment ongemakkelijk laten voelen. Budget was niet besproken maar zij had al een idee van mijn budget door een 3tal jurken dat ik al klaar had laten hangen. Geen verassingen dus!
Ik kan niet wachten tot mijn eerste pas afspraak in januari!!

Klantvriendelijk, luisterend vermogen, open, eerlijk, niet opdringerig

Ik heb hele goede ervaringen bij de Bruidshoek. Hele aardige behulpzame medewerkers en alle tijd en rust voor hun klanten.

Professionaliteit, ervaring en zeer klantvriendelijk.

Silvana Zegwaart

De bruidshoek heeft mij een geweldige beleving geven. Ik voelde mij een echt bruidje.
Met zo veel opties en mogelijkheden wist zij precies de juist jurken eruit te pakken.

Ze geven je het gevoel dat er geen klok bestaat en je in de wolken kan weg dromen en je volledig kan genieten van het moment. Een goed begin ! Voor de dag van je leven.

Judith

Een bruiloft plannen betekent keuzes maken. Veel keuzes maken. En als je daar niet heel sterk in bent, dan is het zo ontzettend fijn dat iemand je daar bij helpt! Door goed te luisteren naar je... Een bruiloft plannen betekent keuzes maken. Veel keuzes maken. En als je daar niet heel sterk in bent, dan is het zo ontzettend fijn dat iemand je daar bij helpt! Door goed te luisteren naar je wensen en heel snel door te hebben wat je vooral niet wilt aantrekken... Dankjewel Vanessa voor je geweldige hulp!!

Zeer professionele medewerkers, die ook nog eens heel lief voor je zijn in een stressvolle tijd..

Gemoedelijke sfeer, niet opdringerig

Ik ben beide keren heel vriendelijk geholpen. De medewerkers komen heel eerlijk en geduldig over.

Jelena

Een paar weken geleden kwam ik voor het eerst bij de Bruidshoek. Ik werd ontzettend goed geholpen door verkoopster Kimberly die heel goed wist te luisteren naar mijn voorkeuren en wensen. Met veel... Een paar weken geleden kwam ik voor het eerst bij de Bruidshoek. Ik werd ontzettend goed geholpen door verkoopster Kimberly die heel goed wist te luisteren naar mijn voorkeuren en wensen. Met veel oprechte en persoonlijke aandacht werd ik heel fijn begeleid in het vinden van mijn droomjurk. Na een handvol jurken passen, kwam Kimberly uiteindelijk met dé perfecte jurk aanzetten. Eventuele aanpassingen waren geen enkel probleem en er werd actief meegedacht. Mijn gezelschap en ik hebben een hele leuke middag gehad en we kijken met veel plezier terug naar deze dag. Dankjewel team Bruidshoek, voor jullie hartelijke ontvangst en professionele consultancy! Ik kan deze boutiek van harte aan iedereen aanraden.

Deskundige, persoonlijke en no nonsense advies en begeleiding van het personeel. Daarnaast was de sfeer heel erg relax en prettig. Ik voelde mij direct thuis.

Iris

Hele fijne service, er werd erg meegedacht en met veel geduld. Ook voldoende keuze uit jurken. Ook van familie en vrienden achteraf gehoord dat ze het erg leuk vonden.

- ruim aanbod aan jurken, etc.
- prettige service, hulp tijdens passen.