Famke Bontje

Ben erg tevreden. Personeel super leuk en mee denkend

Dat het personeel zo mee denkt ook al word je niet perse door heb geholpen

Riekje Borrèl

Heel fijn!

Meedenkend, nemen de tijd, op gemak stellen.

Hoi Riekje,
Dank je wel voor je mooie review.
Je bent een prachtige bruid en de plannen voor je feest zijn zo tof :).
Over het bijzondere traject van de zoektocht naar je feestjurkje van...
Hoi Riekje,
Dank je wel voor je mooie review.
Je bent een prachtige bruid en de plannen voor je feest zijn zo tof :).
Over het bijzondere traject van de zoektocht naar je feestjurkje van 's avonds kun je en boek schrijven, maar uiteindelijk zal ook dat wel goed komen hoor.
En dan is het tijd om te feesten...

Evy

Het was een fijn bezoek. Ik ben goed geholpen. Ze hebben veel verschillende jurken en denken met je mee wat goed bij je past.
Gelijk de eerste keer geslaagd!

Hoi Evy,
Mooi zo!
Danitia vond het ook erg gezellig en je stond te stralen in je jurk. Leuk dat ook je zussen uit Maastricht er bij konden zijn.

Sophie van der Geest

Goed geholpen ondanks corona een hele leuke middag gehad

Hoi Sophie,
Hoi Sophie,
Ja ondanks Corona kunnen we door de ruimte die we hebben en de mogelijkheden er toch gewoon een hele leuke ervaring van maken en omdat we extra ruim plannen belemmeren alle maatregelen ons niet.
Jij ben een prachtige bruid :)

Rutger Merks

Super leuk

kennis van zaken, goed leuiteren, de mening van het publiek goed inschatten, vermaken aan huis, net dat stapje meer zetten.

Hoi Rutger,
Dank je wel voor je review en je benoemt precies de zaken die wij belangrijk vinden als team.
En jij ziet er top uit in dit mooie en verrassende kostuum.

Klaske

Bij binnenkomst al direct hartelijk ontvangen. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen maar er was ook mogelijkheid eens wat anders te proberen. Iedereen was erg betrokken.

Gastvrij, vriendelijk, betrokken.

Hoi Klaske,
Hoi Klaske,
Dank je wel voor je mooie review. Fijn dat je het zo fijn ervaren hebt en je was zo blij dat je de jurk bijna niet meer uit wilde doen hè :). Nog even wachten tot september en dan mag je hem de hele dag aan.

Petra

In eerste instantie fantastisch geholpen. Helaas werd een week voor de bruiloft mijn schoonmoeder ziek waardoor we de bruiloft hebben moeten afzeggen. Mijn vriend heeft de laatste pasafspraak... In eerste instantie fantastisch geholpen. Helaas werd een week voor de bruiloft mijn schoonmoeder ziek waardoor we de bruiloft hebben moeten afzeggen. Mijn vriend heeft de laatste pasafspraak telefonisch voor mij afgezegd omdat ik te verdrietig was. Drie dagen later (nog voor de bruiloft had moeten plaatsvinden!!!!!) werd ik alweer gebeld of ik asap de jurk wilde komen ophalen. Er was totaal geen empathie voor de situatie en het was ineens allemaal erg zakelijk. Onbegrijpelijk en heel verdrietig :( We hebbengevraagd of de jurk opgestuurd kon worden omdat naar de winkel gaan te confronterend zou zijn... Dat kon uiteindelijk maar zelfs de verzendkosten werden doorberekend. Wat de dag van mn leven had moeten worden is zo ontzettend verdrietig geëindigd en heb daarbij een hele vervelende nasmaak over De Bruidshoek.

Beste Petra,
Ik vind het erg jammer om je review te lezen.
Beste Petra,
Ik vind het erg jammer om je review te lezen.
De Corona-tijd is verschrikkelijk en als je tijdens je voorbereidingen dan ook nog eens geconfronteerd wordt met vervelende familieomstandigheden is dat extra naar.
In ons systeem lees ik eerst meerdere keren je huwelijk hebt uit willen / moeten stellen vanwege meerdere ziektegevallen in de familie.
De communicatie is misgegaan omdat je partner namens jou de afspraken afzegt en met ons andere zaken afspreekt dan dat hij tegen jou zegt.
We hadden bijvoorbeeld een terugbel afspraak gemaakt voor 3 dagen later en die netjes nagekomen. Mijn collega had inderdaad kunnen zien dat dit een paar dagen voor je nieuwe trouwdatum zou zijn en even kunnen wachten, maar dit was zo wel afgesproken door je partner. Voor het ophalen van je jurk vond je partner het teveel moeite om naar Leiden te komen rijden vanuit Den Haag en de vraag was of wij de jurk niet op konden sturen. Niets over dat het voor jou te confronterend zou zijn of te emotioneel. Uiteindelijk hebben we dat ook gedaan zonder verzendkosten te rekenen.
Ik vind het erg naar dat je in deze tijd naar alle Corona gedoe ook nog te maken krijgt met zoveel leed in de familie. Ik hoop van harte dat het met de gezondheid van je naasten weer goedkomt en dat je op een later moment toch een mooie trouwdag zult hebben.
Mocht je op dat moment gebruik willen maken van ons atelier dan blijf je van harte welkom.
Robert Jan van Haagen
(directeur)

Marielle

Prachtige jurk gepast en uiteindelijk besteld bij de Bruidshoek. Hierbij erg goed geholpen, vriendelijke medewerkers.
Eenmaal jurk binnen was gekomen na +-4maanden had de binnengekomen jurk...
Eenmaal jurk binnen was gekomen na +-4maanden had de binnengekomen jurk niet de juiste maat.
Nieuwe jurk bestellen ging niet meer. Dus uiteindelijk de jurk gekregen die in de winkel al hing en waarschijnlijk is aangepast door andere klanten. Hier was ik niet blij mee aangezien deze nu niet als nieuw voor mij was.
Korting gevraagd, kreeg ik niet.
Ik was hier absoluut niet tevreden over. Ook 2 dagen voor de bruiloft waren er nog wat mankementen aan de jurk, waar ik uiteindelijk niet mee terug ben gegaan omdat ik daar toen geen tijd en zin meer voor had. (corona stress)
Tip. Kijk tijd eerst de jurk goed na of je er tevreden mee bent voordat je het uit de winkel meeneemt!
Over dit alles toen een review over geschreven.

Inmiddels contact gehad met de Bruidshoek, ik heb een bon aangeboden gekregen voor excuses hoe alles is verlopen. Hierdoor het toch wat beter kunnen afsluiten met een beter en fijner gevoel.

Vriendelijke medewerkers
Afhandeling nadat de jurk besteld was is in mijn situatie een flink min punt geweest... Foute maat en niet tevreden met coupeuse werk.
Uiteindelijk contact gehad...
Vriendelijke medewerkers
Uiteindelijk contact gehad met de Bruidshoek en de situatie goed afgesloten.

Laura

Wat een bijzondere ervaring was het eerste keer passen van de jurken! Verkoopster Kim kon denk ik gedachten lezen, want het was raak bij jurk nummer 4. Ondanks de coronamaatregelen is het alsnog een... Wat een bijzondere ervaring was het eerste keer passen van de jurken! Verkoopster Kim kon denk ik gedachten lezen, want het was raak bij jurk nummer 4. Ondanks de coronamaatregelen is het alsnog een onvergetelijke ervaring geweest met mijn liefste dierbaren. Ik kan niet wachten op de eerste doorpas.

Persoonlijk, klantvriendelijk en professioneel

Manon

Zo een goede ervaring met de Bruidshoek! Het waren iedere keer feestjes om naar de winkel toe te komen. Ook in deze gekke tijden was alles persoonlijk en voelde ik mij er op mijn gemak.

Persoonlijk, zeer vriendelijk en meedenkend personeel.