kalkidan

Heel leuk en enthousiast geholpen door Wendy. ze dacht mee en had snel door welke kant we op gingen.

enthousiast, snelle service en kennis van zaken

Arjan Kool

Heel positief.

Er werd echt goed met je meegedacht

Hoi Arjan,
Dank voor je mooie review en we vinden het een feestje om samen tot de beste keuze te komen.

Allard

Fantastisch

Zeer vriendelijk en aardig personeel, ze nemen alle tijd en weten waarover ze het hebben

Hoi Allard,
Dank je wel voor je mooie woorden.

Marie Louise

Ik heb een geweldige ervaring gehad bij De Bruidshoek. Vanessa is zeer professioneel en door haar warme en vriendelijke begeleiding is onze afspraak een groot feest geweest voor zowel mij als mijn... Ik heb een geweldige ervaring gehad bij De Bruidshoek. Vanessa is zeer professioneel en door haar warme en vriendelijke begeleiding is onze afspraak een groot feest geweest voor zowel mij als mijn dierbaren. Een herinnering om nooit te vergeten met een prachtige bruidsjurk als eindresultaat.

Goede ruimtes en privé settings, zeer professioneel en vriendelijke medewerkers (Vanessa), goed telefonisch en mailcontact van te voren

Hoi Marie Louise.
Dank je wel voor je mooie review.
Je ziet er prachtig uit en je zal de show stelen op je trouwdag :).
Veel plezier met alle voorbereidingen.

Yonca

Geweldig!

Gastvrij, heel behulpzaam, vriendelijke medewerkers

Reactie De Bruidshoek:

Dank je wel voor je enthousiaste review.

Erik

Kundig, vriendelijk, gevat en gezellig.

Voelde ons snel gemakkelijk in zo'n ongebruikelijke setting. Vleugje humor deed naast de kennis en kunde ook wonderen.

Hoi Erik,
Wat een leuke review.
Het leven is al serieus genoeg, dus we moeten wel de lol blijven zien in ons werk vind je ook niet :).

Chris

Keurig ontvangen, relaxte sfeer en hele fijne begeleiding tijdens het uitkiezen van een trouwpak.

Persoonlijke aandacht

Hoi Chris,
Hoi Chris,
Dank je wel voor je mooie review.
We weten dat het best bijzonder is om bij ons binnen te zijn, dus als we er een ontspannen feestje van weten te maken komt het helemaal goed toch?
groeten Robert Jan

Margreet

Goed en netjes ontvangen. Geen overdreven gedoe gewoon een leuke meid die me hielp met de perfecte jurk te vinden.

Jurk was aanwezig in mijn maat. Werd direct afgespeld en geknipt. Verkoopster wist goed wat ik zocht en had er alle vertrouwen in dat ze met de juiste jurk zou komen.

Hoi Margreet,
Hoi Margreet,
Dank je wel voor je mooie review.
Je hebt een gezellige afspraak met Kimberly gehad en je ziet er echt fantastisch uit in je jurk. En leuk dat hij heel uniek is en speciaal voor jou!
Groetjes Robert Jan

Dieuwertje de Mol

Goed geholpen. Goeie services. Vriendelijk personeel

Klantvriendelijkheid van medewerkers. De kleine details zoals een warm ontvang en een flesje bubbels bij slagen

Hoi Diewertje,
Dank je wel voor je mooie review.
We doen erg ons best om jullie een heerlijke ervaring te bezorgen en ik vind het fijn om te lezen dat dit goed gelukt is.
Leuk dat het de...
Hoi Diewertje,
Dank je wel voor je mooie review.
Leuk dat het de jurk is geworden die we voor de afspraak speciaal voor je hebben laten komen. Fijn he dat dit gelukt is :).
Groeten Robert Jan

Tara

Zeer goed!

Goed geholpen, geluisterd naar mijn wensen en smaak.

Hoi Tara,
Robert Jan.