Alleen maar een hele positieve ervaring vooraf, tijdens en na het feest. Er werd snel gereageerd op vragen en aan onze verzoeken werd meer dan voldoende voldaan. Wij kijken terug op een topfeest... Alleen maar een hele positieve ervaring vooraf, tijdens en na het feest. Er werd snel gereageerd op vragen en aan onze verzoeken werd meer dan voldoende voldaan. Wij kijken terug op een topfeest welke mede werd mogelijk gemaakt door DJ Bernd en Dennis van DB Soundsystems

VIOS/Kolham

Namens alle deelnemers en bezoekers bedankt voor de gezellige avond en het draaien bij de kinderdisco.

Proffesioneel, goede prijs en kwaliteit verhouding, wist goed om te gaan met onze wensen.

Arjan van Wijk

Wat je wil doen ze en daarna ook meer. Goed geluid top mensen. Doen niet moeilijk, gewoon aanpakken en draaien.

Cr Heeren

Zeer tevreden.
Via mail al direct het idee dat we. Werden begrepen. Muziek zoals wij dat wilden.
Zeer tevreden.
Konden onze muziek wensen mailen. En op onze trouwdag was het ook super. Iedereen heeft genoten. Maar wij helemaal.

Gedraaid bij collega exploitant van de kermis en maat van mijn. Goede muziek keuzes voelt aan wat het publiek wilt horen!

Een feest zonder muziek, is geen echt feest. Maar met het licht en geluid van jullie was het feest helemaal af. Super bedankt hiervoor.

Thomas Schiphof

Meedenkend en flexibel

Roy

Super tof en goed geluid !