8.5/10
8.5/10

Bij de aflevering van een bestelling was er iets niet goed gegaan, dit is snel en correct afgehandeld door Dazzle cosmetics. Complimenten voor Dazzle cosmetics ze verdienen een "warme douche".

Marga

Ik had via Bol.com een mooie lipgloss bestelt van L'Oreal...de verpakking was beschadigd en aangebroken. Na een korte mail wisseling werd het uitstekend opgepakt door Dazzle Cosmetics! Mij werd een...

De snelheid waarmee een klacht wordt afgehandeld is TOP! kunnen vele webshops een voorbeeld aan nemen!

Geen!

Cosmetica koper

Gewoon okay. Zoals ik verwacht had. Wel blij verrast met extra attentie in de zending, twee leuke nagellakjes.

Leuke extra cadeautjes

Mogelijkheid bieden om ook bij dhl afhaalpunt de zending te laten leveren.

De bestelling ging super snel en is prima geleverd

Nog niet goed

Nog na 1 dag niets gehoord

Geef een bevestiging van mijn bestelling!

Snelle verzending

In de eerste instantie was mijn ervaring niet positief, aangezien ik een kapot product ontving. Gelukkig ontving ik al snel een nieuwe concealer, waardoor ik mijn ervaring nu ook positief kan noemen.

Rosanna Buckert

Nadat ik eerst het verkeerde product had gekregen, hebben zij de retourkosten betaald en zonder moeite het nieuwe/goede product naar mij opgestuurd

Reageren snelSnelle leveringKlantvriendelijk

Kleine verzendingen worden zoveel mogelijk per brievenbuspost verstuurd waardoor lage verzendkosten. (Internationaal duurt 1-2 dagen langer dan normaal)

Peeters

Top afspraken, sávonds besteld,volgende dag in huis.

De super snelle levertijd.