Data Collectief

Data Collectief Ook benieuwd naar feedback over de webshop Data Collectief? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company84
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Data Collectief met 9/10. Gebaseerd op 84 ervaringen.
Communicatie
Advies
Deskundigheid

Goed (8/10)

Koppeling met CRM systemen zou beter kunnen (bijv. m.b.v. API / token). Andere aanbieders hebben dat goed geregeld. Ook de user interface oogt wat ouderwets en doet geen recht aan de goede tool die ze hebben.

Score voor Data Collectief:4/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Servicegericht, prettig bedrijf om mee samen te werken.

Prima (7/10)

Duidelijk en pro-actieve actie om te zorgen dat de gebruiker totaal opgenomen kan worden door de expertise van Data-Collectief

Score voor Data Collectief:3.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Hele leuke samenwerking! medewerkers die mee willen denken.

Incentro BV

Telefonisch hulp gevraagd voor het leveren van een kwalitatieve contactenlijst. direct aan de telefoon geholpen en tijdens het gesprek via e-mail inloggegevens gekregen. vervolgens samen een selectie gemaakt en direct besteld. binnen een kwartier was alles gereed! super fijne realisatie!.

Headhunters Kantoor

Goede ervaring met het data-collectief en met name de service van de accountmanager de heer heutink. wij waren voor een commerciële actie geïnteresseerd in de gegevens van een specifieke groep en konden op de website niet helemaal duidelijk krijgen wat we moesten bestellen. besloten te bellen en de heer heutink heeft ons perfect geholpen en een database verkocht waar we veel plezier en rendement uit hebben gehaald. wij zijn zeer tevreden.

Teun Hebels / Redbrook Engineering BV
Goed (8/10)
Teun Hebels / Redbrook Engineering BV

Nog niet gevonden...

Score voor Data Collectief:4/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Krachtige methode om je sales inspanningen effectiever te maken.

Stoutenburgh adviesgroep

Prima.

W. van der Louw
Zeer slecht (2/10)
W. van der Louw

Als het iemand niet zo goed bevallen is, kan je ook in overleg gaan zonder gelijk een incassobureau in te schakelen.

Score voor Data Collectief:1/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

Ruim een half jaar gebruik gemaakt van hun diensten samen met iemand die de leads zou nabellen en afspraken zou maken. dat liep niet goed. na afloop van het contract een opmerking hierover gemaakt en gelijk zijn 2 nog openstaande facturen overgedragen aan een incassobureau zonder enige respons of overleg.

SDO Schoonmaakdienstverlening

Het aanlooptraject met gert sander heutink verloopt uitstekend. tijd zal leren of de opbrengst navenant is. gert sander heeft een goed gehoor en begrijpt wat nodig is om een specifieke situatie onder te brengen op eerlijke en realistische wijze binnen de mogelijkheden van data collectief, waarmee hij naar mijn inzicht de basis legt voor een langdurige samenwerking.

N.v.t.

Veel bedrijven staan dubbel in de database, en met verschillende namen. Vaak klopt één van de namen wel, maar dat vergt wat uitzoekwerk

Score voor Data Collectief:5.00/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

We hebben samengewerkt met data collectief, en een lijst met adressen aangemaakt. hiermee hebben wij een mailing gedaan met een goede respons rate. bedankt, en tot een volgende keer!.

Buvac BreakFree clp
N.v.t.
Buvac BreakFree clp

Iets duidelijker zijn in de offerte over wat de exacte kosten zijn

Score voor Data Collectief:4.00/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

De ervaringen met data collectief zijn goed..
ze komen afspraken na en bij vragen of correctie reageert men direct.

Bedrijfsinformatie

Altijd en overal toegang tot de meest actuele database? Met DATA-collectief schaft u exact die adressen aan die u nodig heeft. Bovendien profiteert u van de voortdurende actualisatie en verrijking van onze database en verdient u zelfs credits voor uw eigen bijdragen.

Website-Leads is een unieke tool waarmee u inzicht krijgt in welke bedrijven op uw website kijken, welke pagina’s ze bezoeken en voor hoe lang. U krijgt automatisch een e-mail met daarin de contactgegevens van het bedrijf.
Adres
Coltbaan 4 D