Deskundigheid
Duidelijkheid

Jolanda

Super geregeld

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag Jolanda, wat fijn je dat je door DAS zo super bent geholpen.
Dank je wel voor de mooie beoordeling en het aanbevelen van DAS.
Het...
Goedemiddag Jolanda, wat fijn je dat je door DAS zo super bent geholpen.
Dank je wel voor de mooie beoordeling en het aanbevelen van DAS.

Zie vorige commentaren

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, bedankt voor je review. Graag zouden we met je in gesprek willen gaan. Je kunt hiervoor je telefoon- en dossiernummer via de e-mail sturen naar: klantenservice@das.nl. Geef daarbij aan... Goedemorgen, bedankt voor je review. Graag zouden we met je in gesprek willen gaan. Je kunt hiervoor je telefoon- en dossiernummer via de e-mail sturen naar: klantenservice@das.nl. Geef daarbij aan dat je mailt naar aanleiding van je Feedback Company Review.
Vriendelijke groeten,
Joke

Voelde me gehoord

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat fijn dat je je gehoord voelde bij DAS. Dank je wel voor het delen van de review.

Gertjan

Wat mij betreft is er nog wel e.e.a. te verbeteren. Ik twijfel wat de meerwaarde is van een rechtsbijstandverzekering op de wijze hoe er gewerkt wordt.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen Gertjan, ik zie net jouw beoordeling. Je geeft aan dat je niet tevreden bent over de hulp die je van ons hebt gekregen.
We willen graag met je in gesprek hierover, omdat we van je...
We willen graag met je in gesprek hierover, omdat we van je zouden willen weten hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren.
Kan je jouw dossier- en telefoonnummer via klantenservice@das.nl doorgeven, dan bellen we je. Wil je in het onderwerp 'review' vermelden?
Joke

A.H. de Jong

Mijn ervaring met DAS was zeer positief, gezien een zeer bevredigende oplossing van mijn juridisch probleem

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat fijn dat wij je zo goed van dienst hebben kunnen zijn. Dank je wel voor deze mooie woorden en het delen van de review.
Het Wecareteam van...
Het Wecareteam van DAS

Fijne mensen om mee te werken, dit betreffende dossier is door 3 juristen apart behandeld dat vind ik iets minder prettig maar ik heb er begrip voor.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat fijn dat je, ondanks diverse behandelaars, toch positief bent over hoe jouw dossier door DAS is behandeld. Dank je wel voor deze mooie woorden
en het delen van deze...
en het delen van deze review.
Het Webcareteam van DAS

Goede en snelle actie, verloop is goed en gemakkelijk. Hele fijne communicatie en goede begeleiding.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat een mooie woorden en wat fijn dat alles zo naar tevredenheid is verlopen.
Is er iemand in het bijzonder aan wie ik het compliment kan doorgeven? Stuur dan een e-mail met jouw dossiernummer naar klantenservice@das.nl o.v.v. review.
Dank je wel voor het delen van deze review.
Het Webcareteam van DAS

Snelle, nette en duidelijke ervaring.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat een mooie woorden en beoordeling geef je ons. Daar doen wij het voor.
Als er iemand in het bijzonder is aan wie ik het compliment kan doorgegeven dan kun je een e-mail sturen met het dossiernummer naar klantenservice@das.nl o.v.v. review.
Dank je wel voor het delen van deze review.

Zaak prima behandeld

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat fijn dat je zaak prima is behandeld. Dank je wel voor het delen van deze review.
Het Wecareteam van DAS

Richard

.ervaring hqd ik al aaangegeven.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag Richard, dank je wel voor het delen van deze mooie beoordeling.