Deskundigheid
Snelheid
Persoonlijk
Duidelijkheid

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, fijn dat je de moeite hebt genomen om je ervaring te delen en dat je ons aanbeveelt.
Joke

Sahin Dogan

Ik ben echt ontevreden.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag Sahin, wat jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent over DAS. Wij willen graag hierover met jou in gesprek.
Wil jij dit ook? Stuur dan een e-mail met jouw telefoon- en...
Wil jij dit ook? Stuur dan een e-mail met jouw telefoon- en dossiernummer naar klantenservice@das.nl o.v.v.review
Het staat je uiteraard vrij om een klacht in te dienen via www.das.nl/over-ons/klachtenregeling

Zeer goed.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, wat fijn om te lezen dat je het contact met DAS als zeer goed hebt ervaren.
Dank je wel voor de mooie score, 5 sterren, daar doe wij het voor!
Met vriendelijke...
Dank je wel voor de mooie score, 5 sterren, daar doe wij het voor!

Zeer slecht

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, jammer om te lezen dat je niet tevreden bent. Graag komen we hierover met je in contact.
Sta jij hier ook voor open dan ontvangen we graag het dossier-en telefoonnummer. Dit kun je mailen naar: klantenservice@das.nl onder vermelding van Feedback Company review.
Uiteraard staat het je ook vrij om een klacht in te dienen via onze website:https://www.das.nl/over-ons/klachtenregeling.
Sacha
Het Webcareteam van DAS

Altijd vriendelijk, behulpzaam en deskundig. Denken altijd mee in oplossingen. Erg prettig om mee te werken

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, wat een mooie woorden en wat fijn dat je deze ervaring hebt met DAS. Daar doen wij het voor!
Als er iemand in het bijzonder is aan wie ik dit mooie compliment kan doorgeven, stuur dan een e-mail met het dossiernummer naar klantenservice@das.nl o.v.v. review.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, dank je wel voor het delen van deze mooie score en dat je DAS aanbeveelt.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, dank je wel voor de mooie score en dat je DAS aanbeveelt.
Het Webcareteam van DAS

Ik ben tevreden met het resultaat
Maar de gene die schuldig is gaat vrijuit
Waar ik niet zo blij nee ben .

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, ik snap dat de geboden oplossing niet altijd tot een tevreden resultaat leidt. Wel fijn dat DAS je zo goed mogelijk heeft kunnen helpen.
Dank je wel voor het delen van deze...

Gevoel van volledige betrokkenheid

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, wat fijn om te lezen dat DAS je het gevoel heeft gegeven echt betrokken te zijn geweest bij jouw zaak.
Met vriendelijke...
Het Webcareteam van DAS.

Prettig contact, snel duidelijkheid. Prima zo!

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, wat een mooie woorden en beoordeling! Daar doen wij het voor!
Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de hulp die je van DAS gekregen hebt.
Dank je wel voor het delen...
Goedemorgen, wat een mooie woorden en beoordeling! Daar doen wij het voor!