Deskundigheid
Persoonlijk
Duidelijkheid

Zeer kundig en correct

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, fijn om te zien dat je ons aanbeveelt en positief bent over onze service.
Bedankt voor het delen hiervan.
Joke
Het Webcareteam van DAS

Prima eerste contact. Hopelijk geen vervolg nodig, maar heb daar wel vertrouwen in na contact met DAS.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, bedankt voor je mooie beoordeling.
Fijn dat je tevreden bent en ons aanbeveelt.

Petra

Deskundig, empathisch, meedenkend, oplossingsgericht, heel erg verrast dat mijn rechtsbijstandsverzekering mij zo ''uit de brand'' heeft geholpen!

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen Petra, ik word heel enthousiast van je review, super!
Dit is waar we het voor doen en waar we voor staan.
Hartelijk dank voor het delen.
Vriendelijke...
Goedemorgen Petra, ik word heel enthousiast van je review, super!
Dit is waar we het voor doen en waar we voor staan.
Hartelijk dank voor het delen.
Het Webcareteam van DAS

Als bovenaan gemeld, eerste deel van deze zaak was zeer negatief. Tweede deel is overwegend positief

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, ik ben blij dat we je later toch goed hebben kunnen helpen.
Bedankt voor het delen.

šŸ‘šŸ¼

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, goed om te zien dat je ons aanbeveelt en ons de hoogste score geeft.
Hartelijk dank voor het delen!
Het Webcareteam van DAS

Ik ben zeer tevreden al hebben we geen resultaat kunnen boeken. . De doorverwijzing van een rechter naar civiel recht is onjuist gebleken.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, wat fijn dat je zo tevreden bent. Dank je wel dat je dit met ons hebt willen delen en voor het maximale aantal punten.
Antoinette
Het Webcareteam van DAS

Ik ben er niet blij mee, omdat mijn dossier waarin ik zoveel emotie, tijd en energie in heb gestoken nu zo maar is afgesloten! Daar ben ik dus niet blij mee.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, ik zie dat je niet blij bent. Dat vind ik jammer. Graag komen we met je in contact om te kijken wat we voor je kunnen betekenen en eventueel kunnen we het dossier heropenen voor... Goedemiddag, ik zie dat je niet blij bent. Dat vind ik jammer. Graag komen we met je in contact om te kijken wat we voor je kunnen betekenen en eventueel kunnen we het dossier heropenen voor je.
Stuur een e-mail naar klantenservice@das.nl onder vermelding van je dossier- en telefoonnummer.
Geef daarbij aan dat je mailt naar aanleiding van je Feedback Company review.

...

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, bedankt voor je review. Wat jammer dat je onze snelheid laag beoordeeld hebt. Ik ben blij dat je eindoordeel wel goed is.
Bianca

GJ

Zie eerdere opmerkingen.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, dank je wel voor je review. Wat jammer om te zien dat je ons 1 ster hebt gegeven. Mocht je je onvrede willen bespreken dan kun je je telefoon- en dossiernummer doorgeven aan... Goedemiddag, dank je wel voor je review. Wat jammer om te zien dat je ons 1 ster hebt gegeven. Mocht je je onvrede willen bespreken dan kun je je telefoon- en dossiernummer doorgeven aan klantenservice@das.nl. Geef daarbij wel aan dat je mailt naar aanleiding van je Feedback Company Review. Uiteraard staat het je ook vrij om een klacht in te dienen via: https://www.das.nl/over-ons/klachtenregeling.
Bianca

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, bedankt voor je mooie beoordeling!
Fijn dat je tevreden bent met onze dienstverlening.