Deskundigheid
Snelheid
Persoonlijk
Duidelijkheid

Zeer deskundig en goed bij gestaan.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, wat een mooie complimenten geef je ons. Fijn dat je zo goed geholpen bent.
Bedankt dat je even de tijd hebt genomen om deze review voor ons te plaatsen.
Vriendelijke...
Bedankt dat je even de tijd hebt genomen om deze review voor ons te plaatsen.
Petra

Zeer goed

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, daar worden wij weer blij van! Een zeer tevreden klant die heel goed geholpen is en daarvoor de maximale score geeft, daar doen we het voor šŸ˜Š
Bedankt voor het plaatsen van de...
Bedankt voor het plaatsen van de review en de aanbeveling.
Petra
Het Webcareteam van DAS

Zeer correcte afwikkeling en overleg

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat goed dat je zo tevreden met de afwikkeling van je zaak.
Goedemiddag, wat goed dat je zo tevreden met de afwikkeling van je zaak.
Mocht ik dit nog kunnen doorgeven aan een collega in het bijzonder dan ontvang ik graag het dossiernummer via klantenservice@das.nl.
Vermeld daarbij dat je mailt naar aanleiding van je Feedback Company review.
Bedankt voor deze mooie score en het delen.

Onvoldoende

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Als je dit verder met ons wil bespreken kan je jouw dossier- en telefoonnummer via klantenservice@das.nl... Goedemiddag, wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Als je dit verder met ons wil bespreken kan je jouw dossier- en telefoonnummer via klantenservice@das.nl doorgeven.
Zou je in het onderwerp "review" willen vermelden? Wij nemen dan contact met je op.
Het staat je uiteraard ook vrij om een klacht in te dienen op onze website: https://www.das.nl/over-ons/klachtenregeling.

Jos

Wordt niet serieus genomen en krijg verkeerde voorbeeldbrief. Bovendien krijg ik geen antwoord op mijn mail.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag Jos, het spijt me om te lezen dat je het gevoel hebt dat je niet serieus wordt genomen.
Graag komen we met je in contact om dit verder te bespreken.
Als je dit met ons wilt...
Graag komen we met je in contact om dit verder te bespreken.
Als je dit met ons wilt bespreken dan ontvang ik graag je telefoon- en dossiernummer via klantenservice@das.nl.
Vermeld daarin dat je mailt naar aanleiding van je Feedback Company review.
Het staat je uiteraard ook vrij om een klacht in te dienen via :https://www.das.nl/over-ons/klachtenregeling

anoniem

Slecht!!

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, ik zie dat je ontevreden bent over onze dienstverlening.
Het...
Goedemiddag, ik zie dat je ontevreden bent over onze dienstverlening.
Joke,
Het webcareteam van DAS

Zeer deskundig en klantgericht

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, ik word enthousiast van je review.
Bedankt voor dit mooie compliment en dat je dit deelt.
Hier doen we het voor. Een volgende keer helpen we je graag weer.
Vriendelijke...
Goedemiddag, ik word enthousiast van je review.
Bedankt voor dit mooie compliment en dat je dit deelt.
Hier doen we het voor. Een volgende keer helpen we je graag weer.

Heb ik al omschreven.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, bedankt voor deze hoge score, super!
Bedankt dat je de tijd nam om deze beoordeling in te vullen.
Het Webcareteam van DAS

Snel en vlot voorzien van advies. Vertrouwen gekregen dat wij in onze zaak niet alleen staan

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, fijn om te lezen dat we met onze hulp een heleboel onzekerheid bij je hebben kunnen wegnemen.
Hartelijk dank voor het delen van je review en je aanbeveling.
Als er iemand in het...
Hartelijk dank voor het delen van je review en je aanbeveling.
Als er iemand in het bijzonder is aan wie ik jouw compliment kan doorgeven, dan ontvang ik graag het dossiernummer via: klantenservice@das.nl o.v.v. "review".