Deskundigheid
Persoonlijk
Duidelijkheid

Snelle en goede oplossing

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat fijn om te lezen dat je snel en goed bent geholpen door DAS. Dank je wel voor je review.
Het Webcareteam van DAS

Tot dusver tevreden maar moet het eindresultaat nog afwachten.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, dank je wel voor het delen van je review.
Anja
Het Webcareteam van DAS

Mevrouw snapte direct wat er aan de hand was en regelde de boel met duidelijke uitleg

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, fijn om te lezen dat de collega je probleem gelijk begreep. Dank je wel voor je mooie score.
Als er iemand in het bijzonder is aan wie ik het compliment kan doorgeven? Stuur dan een e-mail met je dossiernummer naar klantenservice@das.nl o.v.v. review.
Anja
Het Webcareteam van DAS

Was goed, alleen en beetje lang wacthtijd voor email antwoorden volgens de eerste contact

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat fijn dat je ondanks de lange wachttijd toch zo’n mooie beoordeling geeft. Daar doen we het voor
Met vriendelijke groeten,...

Prettig

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat fijn om te lezen dat je onze dienstverlening als prettig hebt ervaren. Dank je wel voor het delen van je review.
Het Webcareteam...
Het Webcareteam van DAS

Ik heb veel verschillende dossiers bij DAS lopen, dit oordeel is voor alle dossiers tot heden. Dus niet enkel voor de laatste contact.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat jammer dat je deze ervaring hebt met DAS. Wij willen graag met jou hierover in gesprek. Wil jij dit ook? Stuur dan een e-mail met jouw telefoon- en dossiernummer naar... Goedemiddag, wat jammer dat je deze ervaring hebt met DAS. Wij willen graag met jou hierover in gesprek. Wil jij dit ook? Stuur dan een e-mail met jouw telefoon- en dossiernummer naar klantenservice@das.nl o.v.v. review.
Het staat je uiteraard vrij om een klacht in te dienen via onze website: https://www.das.nl/over-ons/klachtenregeling.

Positief.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, het is fijn om te lezen dat onze dienstverlening gewaardeerd wordt.
Joke
Het Webcareteam van DAS

Te lang in onzekerheid of de zaak onder de dekking valt en wanneer iemand contact opneemt

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, bedankt voor de mooie score ondanks dat je lang in onzekerheid hebt gezeten en dat je de moeite hebt genomen om jouw feedback met ons te delen.
Joke...
Joke

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, dank je voor het delen van deze review en de mooie score.
Met vriendelijke groeten,’
Het Webcareteam van DAS

Zie alle antwoorden op de eerder gestelde vragen. Alles positief.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wat fijn dat je onze dienstverlening zo positief hebt ervaren. Dank je wel voor het delen van deze review.