12070 beoordelingen

Duidelijkheid

12070 Reviews

Super

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, wat geef je ons een prachtig cijfer! Goed om te lezen dat je zeer tevreden bent over de hulp die je gekregen hebt.
Een 10 voor onze dienstverlening, daar worden we erg blij van😃....
Een 10 voor onze dienstverlening, daar worden we erg blij van😃.
Vind je het leuk als ik jouw tevredenheid deel met een specifieke collega? Dan hoor ik dat graag via: webcare@das.nl o.v.v. “compliment” en je dossiernummer.

Zeer goed

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, dank je wel voor deze mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat je zeer tevreden bent over onze service.
Als er iemand in het bijzonder is aan wie ik jouw compliment kan doorgeven,...
Als er iemand in het bijzonder is aan wie ik jouw compliment kan doorgeven, dan ontvang ik graag het dossiernummer via: webcare@das.nl o.v.v. "compliment".
Het Webcareteam van DAS

Contact was fijn alleen er paar dingen gaan nog niet helemaal vlekkeloos. Zo is het de tweede keer dat een zaak via Lancyr bij jullie terecht kom en wederom kreeg ik een antwoord dat polis gegevens... Contact was fijn alleen er paar dingen gaan nog niet helemaal vlekkeloos. Zo is het de tweede keer dat een zaak via Lancyr bij jullie terecht kom en wederom kreeg ik een antwoord dat polis gegevens ontbraken waardoor ik hier tussen moest bemiddelen, had graag gezien dat Lancyr en Das dat onderling deden alvorens de vraag bij mij te beleggen. Verder werdt er verwachting van een reactie / antwoord van enkele dagen neergelegd terwijl dit langer duurde. De gebruiksvriendelijkheid van digitale dossier valt enorm tegen. Kon geen zip bestanden toevoegen met mappen structuur en folders aanmaken ging ook niet, contact opnemen met jurist via het digitale dossier ging wel weer eenvoudig.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, hartelijk dank voor je terugkoppeling. We streven ernaar om onze dienstverlening voortdurend te verbeteren en jouw feedback is daarbij van groot belang.
Vriendelijke...

!!!

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, ik zie aan de cijfers dat je tevreden bent over onze dienstverlening, hartelijk dank daarvoor!

Zeer deskundig en vriendelijk

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, dank je wel voor deze positieve beoordeling. Fijn om te zien dat je de deskundigheid en vriendelijkheid van de behandelaar waardeert.
Mogen we dit compliment doorgeven aan de...
Mogen we dit compliment doorgeven aan de collega die deze mooie woorden verdiend? Stuur dan een mail met het dossiernummer naar webcare@das.nl.

Tevreden 😌

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, wij zijn meer dan tevreden over jouw postieve beoordeling, dank daarvoor 😉
Leuk dat je ons aanbeveelt!
Het Webcareteam van DAS

Alees prima op de lange telefonische wachttijd na.

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemiddag, hartelijk bedankt voor je beoordeling. Ik ben blij te lezen dat je tevreden bent over onze service, behalve over de wachttijd aan de telefoon.
We nemen je feedback mee ter...
We nemen je feedback mee ter optimalisering van onze dienstverlening.

Niet goed

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, hartelijk dank voor het delen van je feedback. Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Het staat je uiteraard vrij om hierover een klacht in te dienen... Goedemorgen, hartelijk dank voor het delen van je feedback. Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Het staat je uiteraard vrij om hierover een klacht in te dienen op onze website: https://www.das.nl/over-ons/klachtenregeling.
Het Webcareteam van DAS

Tot nu toe prima, maar inhoudelijk is er nog niet duidelijk hoe het verdere verloop zal zijn, daardoor moeilijk om te beoordelen. Zou beter zijn dit te doen als de zaak afgerond is

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, wat goed dat je tot nu toe tevreden bent over onze service. Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt in het verdere verloop van de zaak.
Toch bedankt dat je de moeite hebt genomen...
Toch bedankt dat je de moeite hebt genomen deze beoordeling te schrijven en voor je aanbeveling.

PK

Kan sneller, ik had direct hulp nodig

Reactie DAS Rechtsbijstand:

Goedemorgen, wat goed dat je dit met ons deelt, ondanks dat je niet tevreden bent over de snelheid van onze hulp. We hopen je bij een eventuele volgende keer beter van dienst te zijn.
Dank voor...
Dank voor je beoordeling en de aanbeveling.