Salma Gatoen Chhangur

Bereikbaarheid en informatie verstrekken is goed.

Reactie DAS Documenten Self Service:

Bedankt voor uw hele mooie beoordeling! :)

Albert Bosma

Oproepcontract model gebruikt

Reactie DAS Documenten Self Service:

Bedankt voor uw beoordeling. Kunt u ook aangeven hoe we u beter hadden kunnen helpen?

Rowan Van der Knaap

Ik ben sinds een maand klant bij DAS en heb het document Overeenkomst van opdracht gekocht. Het document zelf is goed en vormt een goede basis. Ik heb niet gekozen voor de optie om de overeenkomst... Ik ben sinds een maand klant bij DAS en heb het document Overeenkomst van opdracht gekocht. Het document zelf is goed en vormt een goede basis. Ik heb niet gekozen voor de optie om de overeenkomst te bespreken omdat ik al klant ben. Uiteindelijk wilde ik het document bespreken en ben ik 3 keer doorverwezen waarna de derde persoon de verbinding heeft verbroken. Ik ben ook nooit meer teruggebeld. Dit was mijn eerste ervaring met DAS, als klant, en stelt mij teleur. Het introductie filmpje schetste daarentegen een heel ander beeld van DAS. Gebeurt mij zo iets nog een keer dan stap ik over naar een ander bedrijf.

Het product waar deze review op slaat, is goed.

Steinbusch Tuinen

Eenvoudig te gebruiken

Reactie DAS Documenten Self Service:

Hartelijk dank voor uw reactie!

Jeanette Westenberg

Arjan Hagenaars

Ik vind dat de medewerkers van DAS meedenkend zijn. Ze stellen de juiste vragen om de communicatie zo kort mogelijk te houden.

Reactie DAS Documenten Self Service:

Onze dank voor de mooie reactie!

Fysio&Zo Aarle-Rixtel

In verleden (>5 jaar geleden) is het ons bedrijf steeds gelukt de ingediende nota m.b.v. DAS vergoed te krijgen.
Hierna hebben we een rechtsbijstandverzekering genomen bij de VVAA. We dachten dat de kosten van een patient die wanbetaler is gedekt zouden worden, wat helaas niet het geval was.
Vandaar dat we wederom een beroep doen op DAS.

Reactie DAS Documenten Self Service:

Onze dank voor deze mooie review!

Jeroen Bos / Succes Recept

Zeer prettig, zowel online als telefonisch waarbij er goed wordt meegedacht

Reactie DAS Documenten Self Service:

Bedankt voor uw mooie review!

Toos Schalke van der Made

Goede informatie gekregen

Reactie DAS Documenten Self Service:

Bedankt voor uw mooie beoordeling! Heeft u nog een suggestie hoe we zelfs 5 sterren bij u zouden kunnen halen? We horen het graag! :)

Fysioth. De Hertog