Colin

Erg tevreden, altijd snelle levering en ruim assortiment.

Jan Schimmel

Zeer goed!

Service is uitstekend, nalevering is geen probleem. Snelle reactie op de vragen. Perfect!

A Sluiter

Supersnel iets verkeerds ontvangen, bestelde wordt nagestuurd en andere mag ik houden. TOPSERVICE

Snelheid service

Vooral zo doorgaan

E. Kastelijn

Zeer fijne service

De levering was prima, maar de service achteraf nog beter. We hadden een setje darts waarvan de shafts helaas binnen een paar weken al stuk gingen. Toen we hier een vraag over stelden kregen we een... De levering was prima, maar de service achteraf nog beter. We hadden een setje darts waarvan de shafts helaas binnen een paar weken al stuk gingen. Toen we hier een vraag over stelden kregen we een aantal mooiere shafts opgestuurd. Onze zoon staat nu letterlijk zingend te darten op zijn kamer.

Richard

Snelle levering ,en goed verpakt

Snelle levering en goede service

Frank

Super vriendelijk en goed advies gekregen

Veel keuze
Overzichtelijk

John Spigt

Koop hier uw dartspullen! Hun leverancier had i.p.v. de 11 een extra 1 op de ring bevestigt. Nadat ik (pas 1 maand later) een foto had gemaild, kregen we keurig een nieuwe ring opgestuurd. Had ik... Koop hier uw dartspullen! Hun leverancier had i.p.v. de 11 een extra 1 op de ring bevestigt. Nadat ik (pas 1 maand later) een foto had gemaild, kregen we keurig een nieuwe ring opgestuurd. Had ik niet eens om gevraagd! Super geregeld. Het verschil tussen een webwinkel en een hele goede webwinkel zit m wat mij betreft in het afhandelen van (kleine) slordigheidjes. Dit doet Darts Warehouse uitstekend!

snel en doeltreffend

niet(s) veranderen!

Boite

De beste dartwinkel voor kwaliteitsproducten aan zeer competitieve prijzen, kwa levering 10/10, ben van België en heb mijn bestelling binnen de 36 uren ontvangen, kwa verpaking van de bestelling... De beste dartwinkel voor kwaliteitsproducten aan zeer competitieve prijzen, kwa levering 10/10, ben van België en heb mijn bestelling binnen de 36 uren ontvangen, kwa verpaking van de bestelling 10/10, alles schoon verpakt in een homogene blok. Echt top winkel voor een top service. Boite Jean-Yves.

Kwaliteit, snelle levering, goede verpakking van de bestellingen.

Vooral niets veranderen, alles is heel goed.

Roanton

Super

Assortiment

?

Oscar

Snel en erg behulpzaam!

Snelle en goede service!

Er zitten goeie tips op de pijlen! ;)