Richard

Snelle levering ,en goed verpakt

Snelle levering en goede service

Frank

Super vriendelijk en goed advies gekregen

Veel keuze
Overzichtelijk

John Spigt

Koop hier uw dartspullen! Hun leverancier had i.p.v. de 11 een extra 1 op de ring bevestigt. Nadat ik (pas 1 maand later) een foto had gemaild, kregen we keurig een nieuwe ring opgestuurd. Had ik... Koop hier uw dartspullen! Hun leverancier had i.p.v. de 11 een extra 1 op de ring bevestigt. Nadat ik (pas 1 maand later) een foto had gemaild, kregen we keurig een nieuwe ring opgestuurd. Had ik niet eens om gevraagd! Super geregeld. Het verschil tussen een webwinkel en een hele goede webwinkel zit m wat mij betreft in het afhandelen van (kleine) slordigheidjes. Dit doet Darts Warehouse uitstekend!

snel en doeltreffend

niet(s) veranderen!

Boite

De beste dartwinkel voor kwaliteitsproducten aan zeer competitieve prijzen, kwa levering 10/10, ben van België en heb mijn bestelling binnen de 36 uren ontvangen, kwa verpaking van de bestelling... De beste dartwinkel voor kwaliteitsproducten aan zeer competitieve prijzen, kwa levering 10/10, ben van België en heb mijn bestelling binnen de 36 uren ontvangen, kwa verpaking van de bestelling 10/10, alles schoon verpakt in een homogene blok. Echt top winkel voor een top service. Boite Jean-Yves.

Kwaliteit, snelle levering, goede verpakking van de bestellingen.

Vooral niets veranderen, alles is heel goed.

Roanton

Super

Assortiment

?

Oscar

Snel en erg behulpzaam!

Snelle en goede service!

Er zitten goeie tips op de pijlen! ;)

G.Huppertz

Snelle levering. Prima darts. Fijne grip.

Over het algemeen prima!

Jelle

Top service.

Snelle levering, goede service

Jeremy raets

Absoluut goede service zeer zeker aan te raden. Ik ben zeer tevreden en echt een aanrader!! Top

Snelle service. Goed en snel reagerende klanten service en goed en snel geleverd

delooy

Super goede en snelle service !

verzenden

N.V.T