Beste site en goede sevice in alles

alles

Jurgen

Super en snel

Snel en prijs

Ge Terhaag

Nog nooit meegemaakt,super snel antwoord op bestelling na betaling.
En zéér snel geleverd, er blijft er maar een over : dat zijn jullie👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻.
Bestel nergens anders meer...
Nog nooit meegemaakt,super snel antwoord op bestelling na betaling.
En zéér snel geleverd, er blijft er maar een over : dat zijn jullie👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻.
Bestel nergens anders meer 🥳.
Voor het juiste adres🎯.
Echt super👍🏻

Vriendelijke service, supersnel💨💨💨

Heb pijlen retour gestuurd maar niks meer gehoord of ze ontvangen. Zijn of het geld terug is gestort

Helaas geen

Reactie Dartdiscounter.nl:

Hartelijk dank voor uw feedback. Naar ons weten hebben we netjes met u het retour afgehandeld. We regelen retouren vaak dezelfde werkdag en sowieso binnen een week. Het kan zijn dat de... Hartelijk dank voor uw feedback. Naar ons weten hebben we netjes met u het retour afgehandeld. We regelen retouren vaak dezelfde werkdag en sowieso binnen een week. Het kan zijn dat de betaalprovider even tijd nodig heeft het geld terug te storten en soms communiceren wij dat niet goed door aan onze klanten. Wij proberen dat in het vervolg nog beter te communiceren en volgens onze betaalprovider heeft u het geld onderhand netjes binnen. Succes met het vinden van andere dartpijlen en nogmaals bedankt voor uw review.

Vlotte levering, product zoals verwacht

levering en verpakking

Artikel is niet de volgende dag geleverd, zoals wel op uw site staat aangegeven.

nee

Reactie Dartdiscounter.nl:

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij versturen het altijd zo snel mogelijk en voor 17 uur besteld op een werkdag versturen we altijd diezelfde dag. Wij garanderen niet dat het de volgende dag in... Hartelijk dank voor uw feedback. Wij versturen het altijd zo snel mogelijk en voor 17 uur besteld op een werkdag versturen we altijd diezelfde dag. Wij garanderen niet dat het de volgende dag in huis is, omdat er bij de verzenders altijd kans is op vertraging. Het is heel vervelend dat DHL in dit geval niet de volgende dag heeft bezorgd. Wij wensen u veel dartplezier toe en nogmaals dank de feedback!

M. Moes

Zeer goef

Vriendelijke en spontaan

Snelle levering van nieuw dartbord + shafts

Prima service, op werkdag voor 17:00 besteld volgende dag in huis

Geert Drenth

Die is heel goed

Keurige meldingen gekregen waneer de bestelling kon aankomen

Karel

Snelle verzending zoals beloofd, items zoals omschreven alles keurig origineel verpakt.

Nette prijzen, bij 50 euro GRATIS verzending!