1e keer iets gekocht: Snel, effectief en bereid om naar je te luisteren.

Goede overleg, snel en overal goed.

X

Snelle levering, dure verzendkosten

Reactie Dartdiscounter.nl:

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij hebben gratis verzending boven de €50,- en onder de 50 euro hebben we 3 verschillende verzendmanieren om het zo goedkoop mogelijk te maken voor u. Afhankelijk... Hartelijk dank voor uw feedback. Wij hebben gratis verzending boven de €50,- en onder de 50 euro hebben we 3 verschillende verzendmanieren om het zo goedkoop mogelijk te maken voor u. Afhankelijk van de grote en het gewicht wordt dat automatisch berekent dus u heeft niet echt zelf een keus, maar u krijgt de goedkoopste manier aangeboden op basis van uw bestelling. Wij wensen u veel dartplezier toe en nogmaals dank de feedback!

Edwin

Had het liever terug gestuurd maar mijn zoontje zie er komen toch gaten in. Dartbord met kast besteld,helaas was de kast licht beschadigd en zaten er al pijl gaatjes in het dartbord.!!
Had het liever terug gestuurd maar mijn zoontje zie er komen toch gaten in.
Maar wij bestellen er niks meer.!!

.??

Reactie Dartdiscounter.nl:

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij versturen uitsluitend nieuwe of uitermate nauwkeurig gecontroleerde producten naar onze klanten. Helaas kan er tijdens vervoer wel eens beschadiging optreden,... Hartelijk dank voor uw feedback. Wij versturen uitsluitend nieuwe of uitermate nauwkeurig gecontroleerde producten naar onze klanten. Helaas kan er tijdens vervoer wel eens beschadiging optreden, ondanks dat we zorg dragen voor een goede verpakking. Mocht uw product beschadigd geleverd zijn kunt u natuurlijk contact opnemen met onze klantenservice en dan zullen we u helpen. Wij wensen u veel dartplezier toe en nogmaals dank de feedback!

A de groot

Super goed

Klant vriendelijk en mee denkent

Mark

Zeer tevreden

veel keuze, goede duidelijke website

Privé persoon

Prima geholpen, en meegedacht over leverings oplossing.

Meedenken, contact houden

Goede service

Groot assortiment

Van Vern

Prima!

Zoals beloofd de volgende dag in huis, netjes verpakt