Arnold Staal

Prima webwinkel groot assortiment,dus veel keuze. Goede service- desk altijd telefonisch bereikbaar en je word er prima en vriendelijk te woord gestaan en probleemjes correct opgelost als ze zich... Prima webwinkel groot assortiment,dus veel keuze. Goede service- desk altijd telefonisch bereikbaar en je word er prima en vriendelijk te woord gestaan en probleemjes correct opgelost als ze zich voor zouden doen. Alle lof ik geef 'n dikke 9.5 Ik koop mijn dartspullen voortaan zeker hier.

goede kwaliteit. Zeer correcte en snelle levering. Prima prijs kwaliteit verhouding. +na de 3e bestelling altijd 5 % korting om volgende bestellingen.

Alkondor Hengelo BV

Fantastische service

snelle communicatie en goede snelle service

Tim

Groot aanbod

Snelle levering en n duidelijke mail

J.scheepstra

Goede service

Snel geleverd

Stevens

Snelle en correcte service.

Ook telefonisch bereikbaar.

nansink

Snel en goed geregeld

afspraak is afspraak voor 5 uur besteld de volgende dag in huis top service

Eddie

Snelle en goed verpakte levering

Doet wat het belooft

Gert Jan

Heel goed

Netjes helpen en een hele snelle verzending, dartbord was goed ingepakt. Mooie prijs voor een Winmau Diamond Bord een grote aanrader

Martin

Al diverse keren bij dartscounter besteld.Altijd de juiste artikelen in goede staat.

Snelle levering en een goed werkende website.

W. T. Celissen

Nog niet helemaal goed als ze shafts large verkopen als shafts medium

Redelijk snelle levering

Reactie Dartdiscounter.nl:

Hartelijk dank voor uw feedback. De shafts krijgen van de leverancier uit een naam die de lengte aanduid. Bij veel merken (Harrows, Target, Mission, Red Dragon en Winmau) is "medium" de langste... Hartelijk dank voor uw feedback. De shafts krijgen van de leverancier uit een naam die de lengte aanduid. Bij veel merken (Harrows, Target, Mission, Red Dragon en Winmau) is "medium" de langste shaft. Wij hebben met ons eigen merk die aanduiding over genomen en weten dat Unicorn een andere benaming hanteert. Om er voor te zorgen dat het nog iets duidelijker is proberen wij daarom in beschrijving van de producten de lengte ook in centimeters aan te geven. Vervelend dat er toch verwarring is opgetreden. Wij wensen u veel dartplezier toe en nogmaals dank de feedback!