Particulier

Op tijd geleverd

BJORN

Goede ervaring topkwaliteit producten

Henk

Had vanwege een verjaardag op korte termijn een dartbord nodig. Die kon ik gelukkig ophalen in Hengelo. Een jongeman leidde mij telefonisch naar de juiste locatie en stond buiten op me te wachten.

Communicatie, klantgerichtheid en klantvriendelijkheid.

H.S

Super simpel besteld snel geleverd

Simpele site, goede prijs

Stefan

Geweldig training in gsspelletjes

Je kan alles nakijken na een sessie

Rens van den Brandt

Laatst hier nieuwe accessoires gekocht voor mijn dartpijlen. Besteld rond 16.30u in de middag en de dag erna al in de brievenbus! Uitstekende levering en voor de rest totaal geen slechte ervaringen... Laatst hier nieuwe accessoires gekocht voor mijn dartpijlen. Besteld rond 16.30u in de middag en de dag erna al in de brievenbus! Uitstekende levering en voor de rest totaal geen slechte ervaringen gehad. Als ik volgende keer opnieuw iets nodig heb voor het darten, is dit de eerste site waar ik op kijk vanwege de goede service.

Snelle levering, goede kwaliteit!

Hilbert Okken

Positief

Informatie en levertijd

Ivdh

Slechte kwaliteit pijlen, heb in een week tijd al 5 shafts kapot.
Daarbij was levering traag en slecht. Ook het scorebord is van slechte kwaliteit.

Reactie Dartdiscounter.nl:

Beste,
Beste,
Bedankt voor de review en uw mening. We hebben geprobeerd contact te krijgen met u om u te kunnen helpen, helaas kregen we geen gehoor. Hopelijk laat u nog iets van u horen en kunnen we u helpen aan een oplossing.
Shafts zijn net als flights producten die niet zo duur zijn en regelmatig kapot gaan. Wij raden aan een aantal shafts en flights op voorraad te houden zodat u snel weer door kunt darten.
Ik weet niet welk scorebord u heeft gekocht, maar ik vermoed een whiteboard. Whiteboard stiften zijn vaak van groot belang hoe goed het scorebord werkt, wij raden aan maxiflo stiften te kopen en te gebruiken. Die whiteboard stiften zijn erg goed en kunnen perfect op al onze whiteboards gebruikt worden.
Met vriendelijke groeten,
Marco Ruizendaal
dartdiscounter.nl

Kip

Goede ervaring mee.

Makkelijk bestellen, snel geleverd, correct geleverd

Straatsma

Ruime.keuze en een snelle levering

Groot assortiment